Quote from Fredric Lagerström on 22 March 2010, 08:02God morgon.
Öl är väl en hälodryck med?
Det är defenetivt så att sport och idrott är faliga saker.
Jag börjar bli människa först nu efter lördagenskvällens bowling med kollegorna.
(#)Sen var jag uppe på en rodeotjur och har blåmärken på bena nu. Men d
God morgon.
Öl är väl en hälodryck med?
Det är defenetivt så att sport och idrott är faliga saker.
Jag börjar bli människa först nu efter lördagenskvällens bowling med kollegorna.
(#)
Sen var jag uppe på en rodeotjur och har blåmärken på bena nu. Men d
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 08:02God morgon sötnosar!
Åh, det var ovanligt skönt att sova i natt tycker jag 😀 vaknade av mig själv en kvar innan klockan skulle ringa och har nu fixat lite... Hoppas alla får en bra dag och njuter lite extra av livet just idag 😀
*off to kidsen*
God morgon sötnosar!
Åh, det var ovanligt skönt att sova i natt tycker jag 😀 vaknade av mig själv en kvar innan klockan skulle ringa och har nu fixat lite... Hoppas alla får en bra dag och njuter lite extra av livet just idag 😀
*off to kidsen*
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 08:14Aadu, håll dej borta från lagsporter det slutar aldrig väl! 😉
Aadu, håll dej borta från lagsporter det slutar aldrig väl! 😉
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 08:22Låter som en bra kväll Aadu (t+) :-). På väg till jobbet efter att ha behövt cirkla hem efter plånboken.
Edit: god morgon förresten.
Låter som en bra kväll Aadu (t+) :-). På väg till jobbet efter att ha behövt cirkla hem efter plånboken.
Edit: god morgon förresten.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 08:33Godmorgon!
Jaså man får dumpa kilon på Bruse. Nice.
Godmorgon!
Jaså man får dumpa kilon på Bruse. Nice.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 08:45Morrn morrn, som vanligt dödligt trött kl 7 men nu sitter jag på jobbet med en java och det känns som det börjar ordna upp sig. I förrgår var det vår och nu är det.. ptja, midvinter igen, för nån dag eller så (H)
Morrn morrn, som vanligt dödligt trött kl 7 men nu sitter jag på jobbet med en java och det känns som det börjar ordna upp sig. I förrgår var det vår och nu är det.. ptja, midvinter igen, för nån dag eller så (H)
Quote from Rasmus Olsson on 22 March 2010, 08:50Nej! Det får MAN inte!
Behåll dina för dig själv du, för när jag är frisk och börjar med mina långpass, behöver jag själv skicka iväg mina kg nånstans. Och skickar du på mig, skickar jag trefalt tillbaka.
Nej! Det får MAN inte!
Behåll dina för dig själv du, för när jag är frisk och börjar med mina långpass, behöver jag själv skicka iväg mina kg nånstans. Och skickar du på mig, skickar jag trefalt tillbaka.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 08:54Oj vad stingslig Bruse blev då.........
Oj vad stingslig Bruse blev då.........
Quote from Rasmus Olsson on 22 March 2010, 08:57Inte alls, jag bara vänligt varnar er vad som händer när jag har några kilon som jag har över.
Kanske jag bör skriva massa gullegull och lallalla och smileys? 🙂 😉 (H) så ironin och skämten går fram ordentligt?
Inte alls, jag bara vänligt varnar er vad som händer när jag har några kilon som jag har över.
Kanske jag bör skriva massa gullegull och lallalla och smileys? 🙂 😉 (H) så ironin och skämten går fram ordentligt?
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 08:58Annars hade det varit riktigt gött att kunna dumpa över lite.
Annars hade det varit riktigt gött att kunna dumpa över lite.