Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon! Sitter på tåget till Köpenhamn (igen) för att gå på en underbart nördig konferens (igen)... 😀 Hoppas att ni får en underbar dag! 🙂

M-B: Inget att göra med logistik va? 🙂

Så då är det alltså Bruse o hans tränings fel om jag måste stå i vassen i sommar? (#)

Om Bruse delar med sig tillräckligt mycket kanske vi blir många som får stryka omkring inne i vassruggarna i sommar, kanske vi kan ordna en fb-träff där inne? 😀

Sovit gott? Nja, hade vissa insomningssvårigheter och vaknade dessutom klockan sex så att säga att jag sovit gott vore nog en lätt överdrift. 😀

Men huvudet sitter kvar i alla fall och jag kunde hålla mig från att börja böla på yoga. (t+)

Kalle menar att han kan sprida kilona?!
Ja som en plan B låter en träff i vassen som en bra ide, men jag vill nog hellre ligga på stranden! 🙂

Angående vassruggarna så passar det mitt rödlätta ursprung rätt bra, brukar vara svårt att få färg på min kropp. Jag vet inte om det beror på min kropp eller solen men runt omkring mig brukar alla ha solglasögon på sig.

Min tradition med att sova dåligt natten till måndagen fortsätter. Iofs ljuger jag lite nu, för de timmarna jag sov, så sov jag faktiskt bra, men vaknade 10 över 5 och sen var det lögn att somna om. Kan säga som så här att jag om bara några minuter gjort

Jag har antagit en underbar strategi som fungerat utmärkt hittills: jag ställer klockan på 08:00 och sen hoppas jag att jag ska vakna av mig själv innan dess. Oftast vaknar jag runt 07-07:30 av fågelkvitter... Finns det något bättre sätt att vakna på? (H:

Kenny: Jag kan tänka mig minst ett 😀 Dock är ditt sätt också angenämt.