Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:03God morgon! Sitter på tåget till Köpenhamn (igen) för att gå på en underbart nördig konferens (igen)... 😀 Hoppas att ni får en underbar dag! 🙂
God morgon! Sitter på tåget till Köpenhamn (igen) för att gå på en underbart nördig konferens (igen)... 😀 Hoppas att ni får en underbar dag! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:08M-B: Inget att göra med logistik va? 🙂
M-B: Inget att göra med logistik va? 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:08Så då är det alltså Bruse o hans tränings fel om jag måste stå i vassen i sommar? (#)
Så då är det alltså Bruse o hans tränings fel om jag måste stå i vassen i sommar? (#)
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:31Om Bruse delar med sig tillräckligt mycket kanske vi blir många som får stryka omkring inne i vassruggarna i sommar, kanske vi kan ordna en fb-träff där inne? 😀
Om Bruse delar med sig tillräckligt mycket kanske vi blir många som får stryka omkring inne i vassruggarna i sommar, kanske vi kan ordna en fb-träff där inne? 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:36Sovit gott? Nja, hade vissa insomningssvårigheter och vaknade dessutom klockan sex så att säga att jag sovit gott vore nog en lätt överdrift. 😀
Men huvudet sitter kvar i alla fall och jag kunde hålla mig från att börja böla på yoga. (t+)
Sovit gott? Nja, hade vissa insomningssvårigheter och vaknade dessutom klockan sex så att säga att jag sovit gott vore nog en lätt överdrift. 😀
Men huvudet sitter kvar i alla fall och jag kunde hålla mig från att börja böla på yoga. (t+)
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:47Kalle menar att han kan sprida kilona?!
Ja som en plan B låter en träff i vassen som en bra ide, men jag vill nog hellre ligga på stranden! 🙂
Kalle menar att han kan sprida kilona?!
Ja som en plan B låter en träff i vassen som en bra ide, men jag vill nog hellre ligga på stranden! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 10:29Angående vassruggarna så passar det mitt rödlätta ursprung rätt bra, brukar vara svårt att få färg på min kropp. Jag vet inte om det beror på min kropp eller solen men runt omkring mig brukar alla ha solglasögon på sig.
Angående vassruggarna så passar det mitt rödlätta ursprung rätt bra, brukar vara svårt att få färg på min kropp. Jag vet inte om det beror på min kropp eller solen men runt omkring mig brukar alla ha solglasögon på sig.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 11:10Min tradition med att sova dåligt natten till måndagen fortsätter. Iofs ljuger jag lite nu, för de timmarna jag sov, så sov jag faktiskt bra, men vaknade 10 över 5 och sen var det lögn att somna om. Kan säga som så här att jag om bara några minuter gjort
Min tradition med att sova dåligt natten till måndagen fortsätter. Iofs ljuger jag lite nu, för de timmarna jag sov, så sov jag faktiskt bra, men vaknade 10 över 5 och sen var det lögn att somna om. Kan säga som så här att jag om bara några minuter gjort
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 11:13Jag har antagit en underbar strategi som fungerat utmärkt hittills: jag ställer klockan på 08:00 och sen hoppas jag att jag ska vakna av mig själv innan dess. Oftast vaknar jag runt 07-07:30 av fågelkvitter... Finns det något bättre sätt att vakna på? (H:
Jag har antagit en underbar strategi som fungerat utmärkt hittills: jag ställer klockan på 08:00 och sen hoppas jag att jag ska vakna av mig själv innan dess. Oftast vaknar jag runt 07-07:30 av fågelkvitter... Finns det något bättre sätt att vakna på? (H:
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:07Kenny: Jag kan tänka mig minst ett 😀 Dock är ditt sätt också angenämt.
Kenny: Jag kan tänka mig minst ett 😀 Dock är ditt sätt också angenämt.