Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:08Ja, jag kan nog också komma på minst ännu ett sätt som vore angenämt, men det du pratar om är riktigt nice! Så blev det för mig i morse med 😀
Ja, jag kan nog också komma på minst ännu ett sätt som vore angenämt, men det du pratar om är riktigt nice! Så blev det för mig i morse med 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:15Åh, vilka besserwissrar ni är! ;P Det var det alternativet av två möjliga för min del... Det finns säkert massor av andra sätt som slår det, men de är inga valbara alternativ just nu.
Åh, vilka besserwissrar ni är! ;P Det var det alternativet av två möjliga för min del... Det finns säkert massor av andra sätt som slår det, men de är inga valbara alternativ just nu.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:17Sofie: tänk inte kalla tankar bara 🙂
Kenny: Vilket var det andra alternativet då?
Sofie: tänk inte kalla tankar bara 🙂
Kenny: Vilket var det andra alternativet då?
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:19Det väljer jag att behålla för mig själv. Du får nog ta och använda din fantasi där, Lucas... ;P
Det väljer jag att behålla för mig själv. Du får nog ta och använda din fantasi där, Lucas... ;P
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:19Ingen risk Lucas, mina tankar är rätt heta 😉
Ingen risk Lucas, mina tankar är rätt heta 😉
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:20Skall jag göra det, så undrar jag varför du väljer fågelkvitter ;P
Sofie: vad förvånad jag blev 😀
Skall jag göra det, så undrar jag varför du väljer fågelkvitter ;P
Sofie: vad förvånad jag blev 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:21Nä, ursäkta mig, Lucas. Jag är bakom flötet. Det andra av mina två möjliga alternativ var naturligtvis att vakna av väckar-larmet på min mobiltelefon i tid och otid utan att känna mig utvilad.
Nä, ursäkta mig, Lucas. Jag är bakom flötet. Det andra av mina två möjliga alternativ var naturligtvis att vakna av väckar-larmet på min mobiltelefon i tid och otid utan att känna mig utvilad.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:22Jag tror jag vet vad det andra är... pannsmek och frukost på sängen 🙂
Jag tror jag vet vad det andra är... pannsmek och frukost på sängen 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:26Kenny: Ja det är mycket bättre val:D
Kenny: Ja det är mycket bättre val:D
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:32Hm...och jag som trodde att det andra alternativet skulle vara att någon kröp in under täcket och höll om en.......men fågelkvitter går ju bra det med! 😉
Hm...och jag som trodde att det andra alternativet skulle vara att någon kröp in under täcket och höll om en.......men fågelkvitter går ju bra det med! 😉