Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:36Notera att jag skrev "möjlig", som i "valbar"...
Notera att jag skrev "möjlig", som i "valbar"...
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:41Tror jag får säga god morgon igen. Vaknade just upp i soffan efter att ha sovit igen några av nattens förlorade timmar. Nu är lunchen väldigt försenad. 😀
Tror jag får säga god morgon igen. Vaknade just upp i soffan efter att ha sovit igen några av nattens förlorade timmar. Nu är lunchen väldigt försenad. 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:45F´låt Jenny.....men om möjligheten fanns så......
EDIT: här finns inte möjligheten på världskartan ens, men man måste ju få drömma lite!
F´låt Jenny.....men om möjligheten fanns så......
EDIT: här finns inte möjligheten på världskartan ens, men man måste ju få drömma lite!
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 05:54God morgon?
Vaknar, för en gångs skull, trött som något klubbat djur... (#)
Tittar ut och Se det snöar! Vet inte ens om jag är 😀 eller :@ över det idag? Jag hade ju tänkt mig ut och springa...Frukost och sen iväg till jobbet för att övningsköra fyrvägs
God morgon?
Vaknar, för en gångs skull, trött som något klubbat djur... (#)
Tittar ut och Se det snöar! Vet inte ens om jag är 😀 eller :@ över det idag? Jag hade ju tänkt mig ut och springa...
Frukost och sen iväg till jobbet för att övningsköra fyrvägs
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 06:54God morgon! Busy day ahead... Jag ska lära min konsult _allt_ om logistik på en förmiddag, sitta i kursmöte, skriva ihop en tenta och klättra... Ptja, hellre det än att ha för lite att göra... 🙂 Kram på er!
Edit: Lucas, självklart hade det med logisti
God morgon! Busy day ahead... Jag ska lära min konsult _allt_ om logistik på en förmiddag, sitta i kursmöte, skriva ihop en tenta och klättra... Ptja, hellre det än att ha för lite att göra... 🙂 Kram på er!
Edit: Lucas, självklart hade det med logisti
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 07:03God morgon, det blir inget jobb för mig idag, ska ägna dagen åt att forsla mini till lite olika undersökningar.
God morgon, det blir inget jobb för mig idag, ska ägna dagen åt att forsla mini till lite olika undersökningar.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 07:19Hmm... Vad är väl en morgon utan musik? 😉 http://tinyurl.com/2apd2g
Hmm... Vad är väl en morgon utan musik? 😉 http://tinyurl.com/2apd2g
Quote from Fredric Lagerström on 23 March 2010, 07:34Godmorgon.
Skithäftigt gitarriff på den länken Mats! Det måste jag ju bara öva in idag
plus att jag nog får röja upp här hemma lite ser jag när jag ser mej omkring.
Regnar gör det med så lansvägshoj blir det inte utan en sväng på cykel på gymet (brrr).
Godmorgon.
Skithäftigt gitarriff på den länken Mats! Det måste jag ju bara öva in idag
plus att jag nog får röja upp här hemma lite ser jag när jag ser mej omkring.
Regnar gör det med så lansvägshoj blir det inte utan en sväng på cykel på gymet (brrr).
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 07:37God morgon alla, svintrött idag efter att ha somnat alldeles för sent igår.
Aadu: S-lycke, K-näs eller t-vik?
God morgon alla, svintrött idag efter att ha somnat alldeles för sent igår.
Aadu: S-lycke, K-näs eller t-vik?
Quote from Rasmus Olsson on 23 March 2010, 07:50Godmorgon!
Trodde jag drömde när jag vaknade till ljudet av en plogbil. Det har ju snöat massor inatt. Jag som skulle svida av dubbdäcken..
Godmorgon!
Trodde jag drömde när jag vaknade till ljudet av en plogbil. Det har ju snöat massor inatt. Jag som skulle svida av dubbdäcken..