Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 09:19Garanterat smashing kenny. Hoppas att ditt otroliga humör håller i sig.
Garanterat smashing kenny. Hoppas att ditt otroliga humör håller i sig.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 09:19God morgon. Jobbar hemifrån idag och försöker förstå mig på FitNesse.. ingen här som är en fena på det och kan hjälpa mig?
God morgon. Jobbar hemifrån idag och försöker förstå mig på FitNesse.. ingen här som är en fena på det och kan hjälpa mig?
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 09:27En RIKTIGT god morgon för en gångs skull! Har sovit helt problemfritt hela natten och nu har jag (håll i hatten!) varit ute på morgonjogg utan att känna minsta lilla onda i foten, får hoppas att det fortsätter kännas bra nu även efteråt. Så jäkla glad är
En RIKTIGT god morgon för en gångs skull! Har sovit helt problemfritt hela natten och nu har jag (håll i hatten!) varit ute på morgonjogg utan att känna minsta lilla onda i foten, får hoppas att det fortsätter kännas bra nu även efteråt. Så jäkla glad är
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 09:28Gött Elin, skoj att foten mådde bra.
Gött Elin, skoj att foten mådde bra.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 09:50Härligt att foten höll, Elin!
Härligt att foten höll, Elin!
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 10:15Tack, tack. Ja verkligen jätteskönt...får som sagt hoppas att det känns lika bra resten av dagen och att den håller sig i shack nu. 🙂
Tack, tack. Ja verkligen jätteskönt...får som sagt hoppas att det känns lika bra resten av dagen och att den håller sig i shack nu. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 10:26Vad härligt Elin! Hoppas det fortsätter i samma anda länge nu 🙂
Vad härligt Elin! Hoppas det fortsätter i samma anda länge nu 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 10:44Kan man säga godmorgon när man varit vaken i 3½ tim men inte fått i sig frukost än? Är väldigt hungrig och bör sätta i mig något snart innan humöret sjunker till botten...
Kan man säga godmorgon när man varit vaken i 3½ tim men inte fått i sig frukost än? Är väldigt hungrig och bör sätta i mig något snart innan humöret sjunker till botten...
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 10:45I ditt fall är det nästan go lunch som gäller:-)
I ditt fall är det nästan go lunch som gäller:-)
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 12:54God morgon! Jag vaknade nyss... efter vilan på dagis alltså! 😉
Såå skönt... *ser belåten ut*
God morgon! Jag vaknade nyss... efter vilan på dagis alltså! 😉
Såå skönt... *ser belåten ut*