Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon!

Vilket magiskt ljus det är ute, det här kommer bli en bra dag. Första gången jag ska cykla på tio dagar och nu utan dubbdäck.

Hoppas jag slipper hycklare idag, det blev alldeles för många av den varan igår.

God morgon.
Ja, här är det dimma. Undrar om det kommer att lätta? Sen undrar jag om vägen genom Svartedalen (ett vilt bergigt område i det inre av Bohuslän) är cykelbar nu.

God morgon! Dimmigt här med och glashalt på gatorna! Piggare idag, ser fram emot em då det blir fikadejt med vännerna innan spinningpasset. Ha en bra dag alla! 🙂

God morgon på er! Ha en fin dag, nu ska jag in till kidsen...

Goder Morgon alla pigga å glada, och även ni andra..

Idag är en underbar dag, snön på väg bort från stigar och vägar vilket gör att det kommer bli en skön löp stund efter jobbet idag.(t+)

morrn morrn, då har man lyckats att försova sig ja.

God morgon! Another day, another conference... Som jag dessutom börjar bli lite sen till. Som tur är så är den i alla fall i Malmö för en gångs skull! :D(t+)

http://tinyurl.com/ybqtb2z

Frukosten intagen och nu blir det att ta det lugnt fram till lunchpasset börjar.

Lucas >> Inte bra eller kul att försova sig när det är så underbart väder ute som det är i dag här uppe i tokstaden.

Mhmmm..., Va? Ja ähm..., god morgon! *sliter sig motvilligt från Annas nya avatar*

På väg till gruvan igen som Aadu brukar säga. Blir nog lite löpning sen ikväll.