Quote from Rasmus Olsson on 24 March 2010, 06:17Godmorgon!
Vilket magiskt ljus det är ute, det här kommer bli en bra dag. Första gången jag ska cykla på tio dagar och nu utan dubbdäck.
Hoppas jag slipper hycklare idag, det blev alldeles för många av den varan igår.
Godmorgon!
Vilket magiskt ljus det är ute, det här kommer bli en bra dag. Första gången jag ska cykla på tio dagar och nu utan dubbdäck.
Hoppas jag slipper hycklare idag, det blev alldeles för många av den varan igår.
Quote from Fredric Lagerström on 24 March 2010, 07:06God morgon.
Ja, här är det dimma. Undrar om det kommer att lätta? Sen undrar jag om vägen genom Svartedalen (ett vilt bergigt område i det inre av Bohuslän) är cykelbar nu.
God morgon.
Ja, här är det dimma. Undrar om det kommer att lätta? Sen undrar jag om vägen genom Svartedalen (ett vilt bergigt område i det inre av Bohuslän) är cykelbar nu.
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 07:57God morgon! Dimmigt här med och glashalt på gatorna! Piggare idag, ser fram emot em då det blir fikadejt med vännerna innan spinningpasset. Ha en bra dag alla! 🙂
God morgon! Dimmigt här med och glashalt på gatorna! Piggare idag, ser fram emot em då det blir fikadejt med vännerna innan spinningpasset. Ha en bra dag alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 08:14God morgon på er! Ha en fin dag, nu ska jag in till kidsen...
God morgon på er! Ha en fin dag, nu ska jag in till kidsen...
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 08:17Goder Morgon alla pigga å glada, och även ni andra..
Idag är en underbar dag, snön på väg bort från stigar och vägar vilket gör att det kommer bli en skön löp stund efter jobbet idag.(t+)
Goder Morgon alla pigga å glada, och även ni andra..
Idag är en underbar dag, snön på väg bort från stigar och vägar vilket gör att det kommer bli en skön löp stund efter jobbet idag.(t+)
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 08:19morrn morrn, då har man lyckats att försova sig ja.
morrn morrn, då har man lyckats att försova sig ja.
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 08:28God morgon! Another day, another conference... Som jag dessutom börjar bli lite sen till. Som tur är så är den i alla fall i Malmö för en gångs skull! :D(t+)
http://tinyurl.com/ybqtb2z
God morgon! Another day, another conference... Som jag dessutom börjar bli lite sen till. Som tur är så är den i alla fall i Malmö för en gångs skull! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 08:29Frukosten intagen och nu blir det att ta det lugnt fram till lunchpasset börjar.
Frukosten intagen och nu blir det att ta det lugnt fram till lunchpasset börjar.
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 08:32Lucas >> Inte bra eller kul att försova sig när det är så underbart väder ute som det är i dag här uppe i tokstaden.
Lucas >> Inte bra eller kul att försova sig när det är så underbart väder ute som det är i dag här uppe i tokstaden.
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 08:37Mhmmm..., Va? Ja ähm..., god morgon! *sliter sig motvilligt från Annas nya avatar*
På väg till gruvan igen som Aadu brukar säga. Blir nog lite löpning sen ikväll.
Mhmmm..., Va? Ja ähm..., god morgon! *sliter sig motvilligt från Annas nya avatar*
På väg till gruvan igen som Aadu brukar säga. Blir nog lite löpning sen ikväll.