Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 07:59Morgon! Nu bär det av mot ica och handla det sista. Sen bär det av för lite lätt skidåkning i några dagar (H:)
Morgon! Nu bär det av mot ica och handla det sista. Sen bär det av för lite lätt skidåkning i några dagar (H:)
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 08:20Hmm utvilad.. NÄÄÄ hostan gör man inte får sova... har inte sovit ordentligt på 1 v. somna nästan när jag läste för barnen på jobbet i går!! men hoppas på en pigg ny dag!!!
Hmm utvilad.. NÄÄÄ hostan gör man inte får sova... har inte sovit ordentligt på 1 v. somna nästan när jag läste för barnen på jobbet i går!! men hoppas på en pigg ny dag!!!
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 08:27Micke: Det är ingen tryckande värme här men solen skiner, fåglarna kvittrar och det luktar vår! *salig*
Micke: Det är ingen tryckande värme här men solen skiner, fåglarna kvittrar och det luktar vår! *salig*
Quote from Fredric Lagerström on 25 March 2010, 08:28God morgon. Ja det minns jag från sagotiden att jag kunde bli sömnig
av att läsa.Fint Sessan att du tömt Ica (t+) 😉
Imorse hittade jag mina överdragsbrallor som jag tappade på väg till bussen i Januari. Sen vräkte det ju ner snö och dom har varit bort
God morgon. Ja det minns jag från sagotiden att jag kunde bli sömnig
av att läsa.
Fint Sessan att du tömt Ica (t+) 😉
Imorse hittade jag mina överdragsbrallor som jag tappade på väg till bussen i Januari. Sen vräkte det ju ner snö och dom har varit bort
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 08:43God morgon! (H) En strålande sol som skiner upp Gbg såhär på morgonen. Saknas bara dagens första kopp så starten på dagen näst intill perfekt. (ok, ganska långt ifrån _perfekt_ men jag får va nöjd med det lilla idag...)
God morgon! (H) En strålande sol som skiner upp Gbg såhär på morgonen. Saknas bara dagens första kopp så starten på dagen näst intill perfekt. (ok, ganska långt ifrån _perfekt_ men jag får va nöjd med det lilla idag...)
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 08:50Jeanette >> Själv hade jag hoppats på att fåglar skulle kvittra och solen skina men det verkar som att Kung Bore vägrar att ge upp här....och då bor jag inte ens speciellt långt norrut.
Jeanette >> Själv hade jag hoppats på att fåglar skulle kvittra och solen skina men det verkar som att Kung Bore vägrar att ge upp här....och då bor jag inte ens speciellt långt norrut.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 08:58Sessan: ha det så skoj, V15 skall jag upp.
Sessan: ha det så skoj, V15 skall jag upp.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 09:06Micke du får ta dej söderut så kan du få sitta i solväggen och ha det gôtt!
Skönt att höra att Sveriges framsida också har solsken Magnus!
Micke du får ta dej söderut så kan du få sitta i solväggen och ha det gôtt!
Skönt att höra att Sveriges framsida också har solsken Magnus!
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 09:31Jeanette >> önskar att jag kunde men om man vågar lita på SMHI och de andra så ska det fina vädret även hitta hit. Så stämmer det så kommer det att bli många timmar ute i solen !
Jeanette >> önskar att jag kunde men om man vågar lita på SMHI och de andra så ska det fina vädret även hitta hit. Så stämmer det så kommer det att bli många timmar ute i solen !
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 09:51Lucas: Blire plats över hänger jag med 😉
Aadu: Du behöver inte vara orolig. Jag mötte ica-bilen och massor av brödbilar så de har fyllt på nu efter min handling 😉
Lucas: Blire plats över hänger jag med 😉
Aadu: Du behöver inte vara orolig. Jag mötte ica-bilen och massor av brödbilar så de har fyllt på nu efter min handling 😉