Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:45Morning kära vänner, Fredag i dag, och det kan u bara betyda en sak http://open.spotify.com/track/2jtqgkY1Hxe8zdBx4R8VuN
Emelie: Läs inte gårdagens inlägg om du inte vill bli förstörd:-)
Morning kära vänner, Fredag i dag, och det kan u bara betyda en sak http://open.spotify.com/track/2jtqgkY1Hxe8zdBx4R8VuN
Emelie: Läs inte gårdagens inlägg om du inte vill bli förstörd:-)
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:48hahha Lucas har redan ögnat igenom dom, *skakar på huvudet* Våren är här Lucas ni är ju som korna när de släpps på grönbete 🙂
hahha Lucas har redan ögnat igenom dom, *skakar på huvudet* Våren är här Lucas ni är ju som korna när de släpps på grönbete 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:49😀 det var ungefär så det kännde igår med, för fler än mig tydligen:-)
😀 det var ungefär så det kännde igår med, för fler än mig tydligen:-)
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:50Nu förstår jag inte vad du pratar om Lucas. 😀 Drömde du några söta drömmar? 😉
Nu förstår jag inte vad du pratar om Lucas. 😀 Drömde du några söta drömmar? 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:51Räcker det att säga att jag hade svårt att somna igår, en blond lite sak återkom ju.;)
Hade ju tänkt att lägga mig vid åtta igår ju 🙁
Räcker det att säga att jag hade svårt att somna igår, en blond lite sak återkom ju.;)
Hade ju tänkt att lägga mig vid åtta igår ju 🙁
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:52Godmorgon på er, jösses vad ni är alerta idag! 🙂
Arbetsdagen blir bara halv idag, sen iväg till lunch med dottern, tror att mor får öppna plånboken för lite vårshopping efteråt!
Godmorgon på er, jösses vad ni är alerta idag! 🙂
Arbetsdagen blir bara halv idag, sen iväg till lunch med dottern, tror att mor får öppna plånboken för lite vårshopping efteråt!
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:52Mjo, det var fler som hade svårt att somna. 😀
Mjo, det var fler som hade svårt att somna. 😀
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:52Alert vet jag inte om jag är, snarare övertrött. 😀
Alert vet jag inte om jag är, snarare övertrött. 😀
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:53Kanske även jeanette
Kanske även jeanette
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:54Kanske även jag vaddå Lucas?
Kanske även jag vaddå Lucas?