Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:55hade svårt att somna:-)
hade svårt att somna:-)
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:58Haha, Ja Lucas, det var svårt att somna......hela den här veckan har varit jäkligt besvärligt på frustrationsplanet faktiskt! Många konstiga drömmar.....har gått så långt att jag höll på att komma med ett MYCKET dumt förslag till min bäste killkompis. (so
Haha, Ja Lucas, det var svårt att somna......hela den här veckan har varit jäkligt besvärligt på frustrationsplanet faktiskt! Många konstiga drömmar.....har gått så långt att jag höll på att komma med ett MYCKET dumt förslag till min bäste killkompis. (so
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 06:59Godmorgon.
Jag känner mig allert, önskar att min dator hade varit det också.
Men Herre Gud det är ju Vår i luften so I´m Happy.
Godmorgon.
Jag känner mig allert, önskar att min dator hade varit det också.
Men Herre Gud det är ju Vår i luften so I´m Happy.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 07:00Jeanette höll på?
Jeanette höll på?
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 07:10Ja Emilie, förnuftet på ena axeln lyckades övermanna frestaren på den andra........så ingen groda hoppade ur munnen, men ikväll blir det utgång kanske man kan hitta nåt roadkill kvart i stängning! 😉
Ja Emilie, förnuftet på ena axeln lyckades övermanna frestaren på den andra........så ingen groda hoppade ur munnen, men ikväll blir det utgång kanske man kan hitta nåt roadkill kvart i stängning! 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 07:11Dubbelt inlägg.....
Dubbelt inlägg.....
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 07:12roadkill var en ny omskrivning för det ragget:D
roadkill var en ny omskrivning för det ragget:D
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 07:39God morgon på er! Har ni sovit gott? Själv har jag en helt ostörd nattsömn bakom mig... Jag lovar. (#) 😉
God morgon på er! Har ni sovit gott? Själv har jag en helt ostörd nattsömn bakom mig... Jag lovar. (#) 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 07:41Godmorgon Mats! 🙂 Jag har sovit som en princessa bland täcken och kuddar (L)...
Godmorgon Mats! 🙂 Jag har sovit som en princessa bland täcken och kuddar (L)...
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 07:42vill ha kaffe.NU Måste vänta tills jag kommer åt kaffet på jobbet... (#)
edit: ...morgon...
vill ha kaffe.NU Måste vänta tills jag kommer åt kaffet på jobbet... (#)
edit: ...morgon...