Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon allihopa!!

Goder morgon allla pigga och glada, här kommer en liten galen hälsning från en lite ort någonstans i riket. ( har inte så stor koll idag )

Morrn morrn allesammans! Låter som det är allmänna partydagen idag 🙂 Tjohoooo!

Får se vad denna Lördag har att erbjuda. Några kompisar ska köra Rock Band och svinga några glas men jag är mer på myshumör så får se vart det landar.

Nä lite frukost kans

Morrn på er 🙂 hm. somnade vid 4-5 så lite trött är jag nog... trodde jag hade tvättid bokad 10-13. När jag kommit till tvättstugan inser jag att det var fel. Den var bokad 13-19! Så nu fick jag boka om den till 19-22 i stället (#) Dryyygt! MEN jag ska ju

Godmorgon! Hoppas tystnaden beror på att alla tränar och att ni inte ligger i sängen och latar er. 😉 Frukosten snart avklarad. (t+)

Ha så skoj på klättringen Sofie, har du klättrat förr eller är det första gången?

G-morgon.

Brödet jäser och kaffet är påväg ner i magen. Tyvärr regnar det, annars hade ju dagen varit kanon... 😉

Anders: Tack! Jag har klättrat en del under hösten (Elvis som lärde mig) och börjar komma igång med den nu igen 🙂 har inte haft någon "fast" repkamrat, men har nu klättrat två ggr med en jättetrevlig kille och vi kommer fortsätta med det. Så nu kommer d

God morgon. Det spöregnar i rigets tredje bye... 🙁 Meeen, jag ska få klättra med världens bästa Jenny så det gör inget. (H:)

God morgon! vaknade halv åtta men somnade om, gött att sova till regnet som smattrar på fönstret 🙂 funderar på om jag skall träna idag...