Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 16:03inte sovit hemma iaf, men på en soffa, ihop med en annan, det var trångt.
inte sovit hemma iaf, men på en soffa, ihop med en annan, det var trångt.
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 16:28Låter trevligt Lucas! Trots att det var trångt 😀
Låter trevligt Lucas! Trots att det var trångt 😀
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 16:30mmm el hur ... här vaqr det aldeles för mycket plats hahaha
mmm el hur ... här vaqr det aldeles för mycket plats hahaha
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 16:32det var trevligt ja:D
det var trevligt ja:D
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 09:20Godmorgon på er singelvänner! 🙂
Känner mej betydligt piggare idag efter att ha tagit igen en del sömn, fick ju oväntat besök härom natten! 😉
Nu blir det distanspass för att väcka kroppen.
Godmorgon på er singelvänner! 🙂
Känner mej betydligt piggare idag efter att ha tagit igen en del sömn, fick ju oväntat besök härom natten! 😉
Nu blir det distanspass för att väcka kroppen.
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 09:22Nu jäklarns...
http://open.spotify.com/track/1d1BeKPNgaQ36wcxGqnfU3
😀 *dansar iväg till köket*
Nu jäklarns...
😀 *dansar iväg till köket*
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 09:23Godmorgon
Sitter o funderar på när jag ska se Avatar i 3D, såg nämligen Alice i 3D igår o det var ju såå bra 🙂
Men ska väl bli lite friskare, gå klätterkursen, ta hand om hästen o fira påsk med.. hmmUndra om det blev nån tid över alls nästa vecka...
Godmorgon
Sitter o funderar på när jag ska se Avatar i 3D, såg nämligen Alice i 3D igår o det var ju såå bra 🙂
Men ska väl bli lite friskare, gå klätterkursen, ta hand om hästen o fira påsk med.. hmm
Undra om det blev nån tid över alls nästa vecka...
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 09:24go morron.... när jag vakna o kolla på kl o den visa 8.00 slog det mig att den igentligen bara är 7.00 shit vad trött jag blev....
go morron.... när jag vakna o kolla på kl o den visa 8.00 slog det mig att den igentligen bara är 7.00 shit vad trött jag blev....
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 09:25pia: avatar i 3D är helt otrolig.... har sett den!!! så otroligt bra!!!
pia: avatar i 3D är helt otrolig.... har sett den!!! så otroligt bra!!!
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 09:28Sabina: Har sett Avatar i vanligt format o den var ju som du sa helt otrolig bara då. Så den kan bara bli bättre i 3D 🙂
Frågan är bara när jag ska hinna med att se den. Eftersom jag inte bor i samma stad som bion, praktiserar i en tredje stad i motsatt
Sabina: Har sett Avatar i vanligt format o den var ju som du sa helt otrolig bara då. Så den kan bara bli bättre i 3D 🙂
Frågan är bara när jag ska hinna med att se den. Eftersom jag inte bor i samma stad som bion, praktiserar i en tredje stad i motsatt