Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 11:18Mats, din flörtis... 😉
Shit vad tiden bara flyger förbi! Man hinner ju knappt vakna, äta frukost innan det är dags för lunch. (#) Jag har en teori om att tiden går fortare här nere... Den teorin stärks av att det är vår tidigare här. Shit. Jag måste l
Mats, din flörtis... 😉
Shit vad tiden bara flyger förbi! Man hinner ju knappt vakna, äta frukost innan det är dags för lunch. (#) Jag har en teori om att tiden går fortare här nere... Den teorin stärks av att det är vår tidigare här. Shit. Jag måste l
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 11:20Kenny: Ja, tiden går fort! Jag äter gröt nu, men måste nog snart laga lunch så jag orkar klättra och sen cykla en mil hem.
Kenny: Ja, tiden går fort! Jag äter gröt nu, men måste nog snart laga lunch så jag orkar klättra och sen cykla en mil hem.
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 11:21Sofie: menar du att tiden går lika fort i Stockholm? Är det dags för lunch för er också? Hmm... *oförstående* 😉
Sofie: menar du att tiden går lika fort i Stockholm? Är det dags för lunch för er också? Hmm... *oförstående* 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 11:25Kenny: Jag vet, det är otroligt men sant! *uppspärrade ögon*
Jag ska klättra vid 14 och vill hinna med en bra lunch innan dess... Det tar nästan en timme till klätterhallen också... Ska sen till fd sambon och hämta min cykel och cykla hem därifrån. Men f
Kenny: Jag vet, det är otroligt men sant! *uppspärrade ögon*
Jag ska klättra vid 14 och vill hinna med en bra lunch innan dess... Det tar nästan en timme till klätterhallen också... Ska sen till fd sambon och hämta min cykel och cykla hem därifrån. Men f
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 11:50Jenny: (L) 😉
Jenny: (L) 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 11:53borde skriva godmorgon men det känns för sent för det... Är full i energi efter ett 45 min spinningspass på fm... sååå skönt.. man blir gladare hela dagen... 🙂
borde skriva godmorgon men det känns för sent för det... Är full i energi efter ett 45 min spinningspass på fm... sååå skönt.. man blir gladare hela dagen... 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 15:46god morgon
god morgon
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 15:50Men goood morgon Lucas, redan vaken?! 😉
Men goood morgon Lucas, redan vaken?! 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 15:54jo då, vaknade väl vid nio, men nyss hemkommen iaf.
jo då, vaknade väl vid nio, men nyss hemkommen iaf.
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 16:02Bortamatch Lucas??!! (H)
Bortamatch Lucas??!! (H)