Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 07:42Morrn morrn, det märks att det är fredag här med tanke på hur pigga och alerta ni ungdomar verkar vara. 😉
Morrn morrn, det märks att det är fredag här med tanke på hur pigga och alerta ni ungdomar verkar vara. 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 07:45Jag sörplar min hemmaespresso lugnt i soffan jag! (H:) (oj, det var inte alls meningen att retas!) 😉
Jag sörplar min hemmaespresso lugnt i soffan jag! (H:) (oj, det var inte alls meningen att retas!) 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 07:46Hm, får väl gratulera Mats då till din goda nattsömn.........förvisso tror jag att du är lika illa däran som resten av oss! 😉
Hm, får väl gratulera Mats då till din goda nattsömn.........förvisso tror jag att du är lika illa däran som resten av oss! 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 07:48God morgon! 😀
Eller.. ÄNTLIGEN SOVMORGON! (första på nästan två veckor!) (L)
God morgon! 😀
Eller.. ÄNTLIGEN SOVMORGON! (första på nästan två veckor!) (L)
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 08:11Morron alla ! Hoppar idag över "God" ...
Den började bra, fredag = sovmorgon en timme.. Vad gör man ? Jo man somnar om och vaknar upp 7 minuter innan man ska VARA på jobbet.
Känns som att jag fortfarande har kudden i ansiktetNåja det går över. Idag är
Morron alla ! Hoppar idag över "God" ...
Den började bra, fredag = sovmorgon en timme.. Vad gör man ? Jo man somnar om och vaknar upp 7 minuter innan man ska VARA på jobbet.
Känns som att jag fortfarande har kudden i ansiktet
Nåja det går över. Idag är
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 08:12INget gott med denna morgonen...ont halsen...luftrören river...
INget gott med denna morgonen...ont halsen...luftrören river...
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 09:02God Morgon, ännu en härlig dag. Lite grå kanske...
God Morgon, ännu en härlig dag. Lite grå kanske...
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 09:05God morgon. Gråkall, urrig dag utanför fönstret så hade jag inte haft hund hade jag nog knappt stuckit näsan utanför.
Ikväll är det utgång som gäller och innan det ska jag försöka få lite träning gjord om jag nu får tummen ur...
(vart tusan har löpmotivat
God morgon. Gråkall, urrig dag utanför fönstret så hade jag inte haft hund hade jag nog knappt stuckit näsan utanför.
Ikväll är det utgång som gäller och innan det ska jag försöka få lite träning gjord om jag nu får tummen ur...
(vart tusan har löpmotivat
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 09:08God morgon! Här inträffade det högst osannolika att jag vaknade och inte var sugen på att träna, vilket är väldigt ovanligt för min del. Men efter lite frukost i magen nu så känns det bättre så jag får se vad som går att hitta på.
Ikväll är det partey!
God morgon! Här inträffade det högst osannolika att jag vaknade och inte var sugen på att träna, vilket är väldigt ovanligt för min del. Men efter lite frukost i magen nu så känns det bättre så jag får se vad som går att hitta på.
Ikväll är det partey!
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 09:20Men vad bra, jag upptäckte just att jag visst var inbokad på bodypump nu på förmiddagen och nu är det för sent att avboka så det är väl bara att slänga sig iväg och köra. 😀
Men vad bra, jag upptäckte just att jag visst var inbokad på bodypump nu på förmiddagen och nu är det för sent att avboka så det är väl bara att slänga sig iväg och köra. 😀