Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 07:22Eureka! Glass-godis-kakor-och-öl-dieten verkar vara rätt effektiv, för jag har tappat hela två kilo under helgen... 😀 (eller så är det all vätska i kroppen som försvunnit efter mina många löppass... Läpparna är ju lite småtorra). Skönt att vakna på morgo
Eureka! Glass-godis-kakor-och-öl-dieten verkar vara rätt effektiv, för jag har tappat hela två kilo under helgen... 😀 (eller så är det all vätska i kroppen som försvunnit efter mina många löppass... Läpparna är ju lite småtorra). Skönt att vakna på morgo
Quote from Rasmus Olsson on 22 March 2010, 07:31Godmorgon!
Jag vet var dom där två kg tagit vägen... jag har inte rört mig ett skit på en vecka...
Godmorgon!
Jag vet var dom där två kg tagit vägen... jag har inte rört mig ett skit på en vecka...
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 07:34God morgon. Åter på jobbet för att göra underverk.
God morgon. Åter på jobbet för att göra underverk.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 07:38God morgon!
Men Jenny vad bra att den dieten fungerar! För min del har det blivit alldeles för många portioner glass, kladdkaka o andra hembakta frestelser i helgen o då känns det ju fint att det nu är vetenskapligt fastställt att de inte lägger sej som
God morgon!
Men Jenny vad bra att den dieten fungerar! För min del har det blivit alldeles för många portioner glass, kladdkaka o andra hembakta frestelser i helgen o då känns det ju fint att det nu är vetenskapligt fastställt att de inte lägger sej som
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 07:40Bruse: Du får behålla dem! 😉
Jeanette: Nä, jag vet! Visst är det underbart? Sen att man tränar 6/7 dagar är kanske en liten bisak i sammahanget. Jag tror inte det påverkar _så_ mycket faktiskt... 😉
Nä, hörni, här kommer en låt som jag hoppas kan pigga
Bruse: Du får behålla dem! 😉
Jeanette: Nä, jag vet! Visst är det underbart? Sen att man tränar 6/7 dagar är kanske en liten bisak i sammahanget. Jag tror inte det påverkar _så_ mycket faktiskt... 😉
Nä, hörni, här kommer en låt som jag hoppas kan pigga
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 07:44Gnrghh. Dags för yoga.
Gnrghh. Dags för yoga.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 07:44Elin: ta det lungt nu då. 😉
Elin: ta det lungt nu då. 😉
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 07:45Haha! Verkar som om Elin sovit gott...? 😉
Haha! Verkar som om Elin sovit gott...? 😉
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 07:48Nä Jenny träningen kan absolut inte ha nåt med vikten att göra det måste vara de väl sammansatta måltiderna som gjort susen! 😉
Vågar man sprida till vänner o bekanta att det finns en fettdeponi eller ska vi behålla det för oss själva här bland forumvänn
Nä Jenny träningen kan absolut inte ha nåt med vikten att göra det måste vara de väl sammansatta måltiderna som gjort susen! 😉
Vågar man sprida till vänner o bekanta att det finns en fettdeponi eller ska vi behålla det för oss själva här bland forumvänn
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 07:55*viskar* Ja det är nog bäst!
*viskar* Ja det är nog bäst!