Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:14Magnus: Jo, du kan nog ha rätt faktiskt. Det mesta smakar gott där... Fast det beror _också_ på att det är goda råvaror också. De har t.ex. "riktig" kyckling där... 😉
Magnus: Jo, du kan nog ha rätt faktiskt. Det mesta smakar gott där... Fast det beror _också_ på att det är goda råvaror också. De har t.ex. "riktig" kyckling där... 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:14Sabina: Jag skäms, jag går nästan aldrig upp före klockan 06:00 på vardagar och idag gick jag upp 08:00 så så förbaskat tidigt är jag inte uppe 🙂 Men behöver väl mycket sömn helt enkelt. Förr var jag dock en nattuggla och hade kanonsvårt att somna osv...
Sabina: Jag skäms, jag går nästan aldrig upp före klockan 06:00 på vardagar och idag gick jag upp 08:00 så så förbaskat tidigt är jag inte uppe 🙂 Men behöver väl mycket sömn helt enkelt. Förr var jag dock en nattuggla och hade kanonsvårt att somna osv...
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:15Vad har vi för kyckling då? Vad menas med riktig?
Vad har vi för kyckling då? Vad menas med riktig?
Quote from Rasmus Olsson on 20 March 2010, 10:17Kenny, det där såg ju underbart ut. Redan högsommar i Frankrie i mars?
Kenny, det där såg ju underbart ut. Redan högsommar i Frankrie i mars?
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:18Ja, precis, växer inte all kyckling i grillar eller som ispaket? *chockad* (ungefär som när man inser att jultomten faktiskt inte finns...) 😉
Ja, precis, växer inte all kyckling i grillar eller som ispaket? *chockad* (ungefär som när man inser att jultomten faktiskt inte finns...) 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:18Björn-. inte ska du skämmas inte... jag tycker 6 är tidigt... mitt tidigaste jag har i v är 5,15 sen är det ända till 8 beroende på när jag börjar!! är oxå kvällströtter.. men lyckats hålla mig uppe till framåt 23 sen jag har varit på denna sidan *hmf* må
Björn-. inte ska du skämmas inte... jag tycker 6 är tidigt... mitt tidigaste jag har i v är 5,15 sen är det ända till 8 beroende på när jag börjar!! är oxå kvällströtter.. men lyckats hålla mig uppe till framåt 23 sen jag har varit på denna sidan *hmf* må
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:18Björn: kycklingen här kan väl knappast kallas kyckling... Den påminner mer om svamp när den är tillagad. Den innehåller inga köttfibrer... Lite som om de hade tagit en kyckling, mosat ner den och formpressat den till en kyckling igen... Och _sen_ styckat
Björn: kycklingen här kan väl knappast kallas kyckling... Den påminner mer om svamp när den är tillagad. Den innehåller inga köttfibrer... Lite som om de hade tagit en kyckling, mosat ner den och formpressat den till en kyckling igen... Och _sen_ styckat
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:19Björn & Magnus:
BILD:http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/1597664/2/istockphoto_1597664-rubber-chicken.jpg
Björn & Magnus:
BILD:http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/1597664/2/istockphoto_1597664-rubber-chicken.jpg
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:20den kycklingen såg svårtuggad ut 😉
den kycklingen såg svårtuggad ut 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:20Mats: du glömde kolon i ditt inlägg (L)
Bruse: nä, bilden är naturligtvis tagen på sommaren. Det är oftast då jag är där.
Mats: du glömde kolon i ditt inlägg (L)
Bruse: nä, bilden är naturligtvis tagen på sommaren. Det är oftast då jag är där.