Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Magnus: Jo, du kan nog ha rätt faktiskt. Det mesta smakar gott där... Fast det beror _också_ på att det är goda råvaror också. De har t.ex. "riktig" kyckling där... 😉

Sabina: Jag skäms, jag går nästan aldrig upp före klockan 06:00 på vardagar och idag gick jag upp 08:00 så så förbaskat tidigt är jag inte uppe 🙂 Men behöver väl mycket sömn helt enkelt. Förr var jag dock en nattuggla och hade kanonsvårt att somna osv...

Vad har vi för kyckling då? Vad menas med riktig?

Kenny, det där såg ju underbart ut. Redan högsommar i Frankrie i mars?

Ja, precis, växer inte all kyckling i grillar eller som ispaket? *chockad* (ungefär som när man inser att jultomten faktiskt inte finns...) 😉

Björn-. inte ska du skämmas inte... jag tycker 6 är tidigt... mitt tidigaste jag har i v är 5,15 sen är det ända till 8 beroende på när jag börjar!! är oxå kvällströtter.. men lyckats hålla mig uppe till framåt 23 sen jag har varit på denna sidan *hmf* må

Björn: kycklingen här kan väl knappast kallas kyckling... Den påminner mer om svamp när den är tillagad. Den innehåller inga köttfibrer... Lite som om de hade tagit en kyckling, mosat ner den och formpressat den till en kyckling igen... Och _sen_ styckat

Björn & Magnus:
BILD:http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/1597664/2/istockphoto_1597664-rubber-chicken.jpg

den kycklingen såg svårtuggad ut 😉

Mats: du glömde kolon i ditt inlägg (L)

Bruse: nä, bilden är naturligtvis tagen på sommaren. Det är oftast då jag är där.