Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 15:53Jeanette: De slängde ut dem i verkligheten istället... *nicka allvarsamt.. eller menar jag nicka glatt?*
Jeanette: De slängde ut dem i verkligheten istället... *nicka allvarsamt.. eller menar jag nicka glatt?*
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 16:41Jessie: Jag har ju ett sjukt barn hemma,, inte kan jag slänga ut han i detta blöta regninga töväder?
Han fick faktiskt vara med på en promenad fram och tillbaka till affären och sopstationen. Så vi fick lite luft idag.
Jessie: Jag har ju ett sjukt barn hemma,, inte kan jag slänga ut han i detta blöta regninga töväder?
Han fick faktiskt vara med på en promenad fram och tillbaka till affären och sopstationen. Så vi fick lite luft idag.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 16:43Nejnej Björn. Klart du inte ska slänga ut trasiga lillknodden i kallregnet! Det var mera en generell observation om vad föräldrar gjorde innan det fanns TV. Luft är bra i rätt mängd efter hälsotillstånd. *slår fast*
Nejnej Björn. Klart du inte ska slänga ut trasiga lillknodden i kallregnet! Det var mera en generell observation om vad föräldrar gjorde innan det fanns TV. Luft är bra i rätt mängd efter hälsotillstånd. *slår fast*
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 16:44Björn: köp hem lite alun o karamelfärg o gör playdo deg... jättelätt o det om dom är intresserade kan hålla dom syselsatta läääänge!!!!
Björn: köp hem lite alun o karamelfärg o gör playdo deg... jättelätt o det om dom är intresserade kan hålla dom syselsatta läääänge!!!!
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 16:51Sabina: Det håller jag med om att playdoo och pennor kan sysselsätta barn i evigheter. Men det var ju en sysselsättning som jag kunde jobba samtidigt som 🙂 Deg och annat dylikt tenderar att vara på både tillåtna och otillåtna ställen.
Exempel: Jag dusch
Sabina: Det håller jag med om att playdoo och pennor kan sysselsätta barn i evigheter. Men det var ju en sysselsättning som jag kunde jobba samtidigt som 🙂 Deg och annat dylikt tenderar att vara på både tillåtna och otillåtna ställen.
Exempel: Jag dusch
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 16:53björn: skratta och gråt!!! el gråt av skratt kanske 😉 får låsa in tuschen o lägga fram degen.. den förstör inte så värst..... kan bli lite oljigt bara men annars är det mest att man hittar deg på golvet för dom smular sönder den lite.... 😉 gjorde ny de
björn: skratta och gråt!!! el gråt av skratt kanske 😉 får låsa in tuschen o lägga fram degen.. den förstör inte så värst..... kan bli lite oljigt bara men annars är det mest att man hittar deg på golvet för dom smular sönder den lite.... 😉 gjorde ny de
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 16:54Det är väl bara att köpa en ram och rama in, Björn! Det är väl ingen som märker nåt? 😉
Edit: adderar ett kommatecken, för Bruse har ingen fantasi eller någon flexibilitet whatsofucking ever.
Det är väl bara att köpa en ram och rama in, Björn! Det är väl ingen som märker nåt? 😉
Edit: adderar ett kommatecken, för Bruse har ingen fantasi eller någon flexibilitet whatsofucking ever.
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 16:54Men kommer Björn att uppskatta att bli inramad?
Men kommer Björn att uppskatta att bli inramad?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 16:55Konstverket, Bruse... Jobba med mig lite nu. Jag har ingen lust att bli irriterad idag. (#)
Konstverket, Bruse... Jobba med mig lite nu. Jag har ingen lust att bli irriterad idag. (#)
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 16:55hahaha bruse!!!
hahaha bruse!!!