Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:11Elin & Robert: Det beror nog på att allt skit har fastnat här hos mig. Vi kan säga såhär: jag hoppas inte att kattskrället kommer nu, för det finns ingenting ätbart i matskålen längre.
Elin & Robert: Det beror nog på att allt skit har fastnat här hos mig. Vi kan säga såhär: jag hoppas inte att kattskrället kommer nu, för det finns ingenting ätbart i matskålen längre.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:16Nae, kram Jenny! (L) Du får skicka hit kattrackan så ska det nog gå att leta fram någon ätbar gnagare ur hålorna. 😉
Nae, kram Jenny! (L) Du får skicka hit kattrackan så ska det nog gå att leta fram någon ätbar gnagare ur hålorna. 😉
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:16Men Kenny, har du ätit upp kattens mat!?
Men Kenny, har du ätit upp kattens mat!?
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:27Elin, du har missförstått alltihop. Tanken med att fylla på matskålen var att få kattskrället att komma hem igen, inte att flytta hem till dig... 😉
Sofie: Ha-ha... Kul humor!...
Elin, du har missförstått alltihop. Tanken med att fylla på matskålen var att få kattskrället att komma hem igen, inte att flytta hem till dig... 😉
Sofie: Ha-ha... Kul humor!...
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:30Mjauuu?
Mjauuu?
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:31Mja, jag får väl skämmas för att inte ha läst igenom alla missade inlägg som skrivits om katter och annat när jag inte varit hemma. 😉
Mja, jag får väl skämmas för att inte ha läst igenom alla missade inlägg som skrivits om katter och annat när jag inte varit hemma. 😉
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:32Fredrik: Schas med dig! Här finns ingenting att se längre! Cirkulera...
Edit: + addressering
Fredrik: Schas med dig! Här finns ingenting att se längre! Cirkulera...
Edit: + addressering
Quote from Fredric Lagerström on 18 March 2010, 10:32Nåt konstigt hände hemma hos mej igår. Katterna ena skål var borta.
Dubbelskålen.
Puts borta!Finns det nåt samband? Är det en konspiration?
Nåt konstigt hände hemma hos mej igår. Katterna ena skål var borta.
Dubbelskålen.
Puts borta!
Finns det nåt samband? Är det en konspiration?
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:33Kanske någon som försöker kattnappa din katt, Aadu? Skulle jag vara du skulle jag nog behålla katten inomhus ett tag...
Kanske någon som försöker kattnappa din katt, Aadu? Skulle jag vara du skulle jag nog behålla katten inomhus ett tag...
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:37Elin: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=367759&PageNumber=55#p662489
Edit: sista inlägget
Elin: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=367759&PageNumber=55#p662489
Edit: sista inlägget