Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Det är alltid kul att komma upp och leka med syskonkidzen 🙂 Sen att man får vara ute och plumsa i snön gör ju inte saken sämre. Det värsta är nog att jag faktiskt råkat glömma längdpjäxorna nere i södern och längdskidorna står här i norr. Jag hade ju set

Jag är rakt på sak så fort det känns som att det finns ett gemensamt intresse. Och jag kan väl säga att det nog skrämmer bort en del. Men jag har en känsla av att de som det skrämmer bort nog hade försvunnit så småningom i alla fall, så fort det hade verk

Det var mest Håkans sätt att fria i första mailet som jag kanske kunde känna var lite för rakt på sak. 😉 Annars håller jag med, ärlighet och öppna kort är det man vinner på i längden.

Sessan,
ååååå, vilken ljuvlig dag det låter som! Det klår Kista, skrivbord och dator med hästlängder kan jag avslöja 😀
Så länge det inte gör _för_ ont i knät så kanske det är bra att du anstränger det. Lite lagom sådär?

Elin,
och jag glömde nog en smil

on-vaddå-förnåt?

oj, förlåt det var inte meningen att vara otrevlig 😀

Godmorgon!

Tror jag är i klimakteriet, sitter å svettas...

God morgon. Knappt sovit nåt på hela natten, usch vad segt att gå upp när klockan ringer.

Bruse: Du får cykla långsammare;)

God morgon... Mår nog lite bättre idag iaf, har också sovit i över 11h i sträck och dessförinnan någon timme här och där. Ska bli så skönt med en lugn dag hemma i sängen...

God morgon sömntutor 😉

Jag har sovit ca 6 tim 15 min. Fullt tillräckligt för en frisk man.
Gick ut i gymet 06.00 och körde bänk. 😀