Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 07:08God Morgon! Ska för första gången springa TILL jobbet, brukar springa hem annars. Halt och glatt lär det bli...
God Morgon! Ska för första gången springa TILL jobbet, brukar springa hem annars. Halt och glatt lär det bli...
Quote from Rasmus Olsson on 16 March 2010, 07:39God morgon,eller vad det nu. Sovit dåligt. Måste gå å köpa slemlösande så jag får luft.
God morgon,eller vad det nu. Sovit dåligt. Måste gå å köpa slemlösande så jag får luft.
Quote from Fredric Lagerström on 16 March 2010, 07:49God morgon.
Det är en stilla, kall morgon. Har fått en fin promenad över älven, kaffe och yoghurt redan.
God morgon.
Det är en stilla, kall morgon. Har fått en fin promenad över älven, kaffe och yoghurt redan.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 08:03God morgon, helt underbart väder att vakan upp til när man är ledig. Synda bara att man är så snorig.
God morgon, helt underbart väder att vakan upp til när man är ledig. Synda bara att man är så snorig.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 08:18Godmorgon! (H:)
Den här dedikerar jag till Sessan och hoppas att hennes nära och kära "fixar" henne så hon mår bättre. Den är även till Sofie som verkade lite nere tidigare. Hoppas du mår bättre nu. *kramar till er båda*
http://open.spotify.com/track/3W
Godmorgon! (H:)
Den här dedikerar jag till Sessan och hoppas att hennes nära och kära "fixar" henne så hon mår bättre. Den är även till Sofie som verkade lite nere tidigare. Hoppas du mår bättre nu. *kramar till er båda*
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 08:22Morrn morrn folks! Idag blir en grym dag! 🙂
Morrn morrn folks! Idag blir en grym dag! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 08:23God morgon.
Känner mig piggare än på länge,
ska sjukan äntligen släppa?!!
Tacksam...
Önskar er alla en fin dag.
God morgon.
Känner mig piggare än på länge,
ska sjukan äntligen släppa?!!
Tacksam...
Önskar er alla en fin dag.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:02Ah, god morgon! Jag har sovit mycket gott och länge för ovanlighetens skull. Skönt att känna sig utvilad när man vaknar. Och självklart drömde jag om hångel i natt också, jag börjar ana ett tema här. 😀
Ah, god morgon! Jag har sovit mycket gott och länge för ovanlighetens skull. Skönt att känna sig utvilad när man vaknar. Och självklart drömde jag om hångel i natt också, jag börjar ana ett tema här. 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:08God morgon!
Jag drömde om Lidingöloppet i natt. Tror att mitt undermedvetna som försöker säga nåt till mig, kan bara inte komma på vad.
God morgon!
Jag drömde om Lidingöloppet i natt. Tror att mitt undermedvetna som försöker säga nåt till mig, kan bara inte komma på vad.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:10Elin: du får nog hitta på nåt i helgen så att du slipper att bara drömma 🙂
Elin: du får nog hitta på nåt i helgen så att du slipper att bara drömma 🙂