Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 13:41A night at the Roxbury med Will Ferrell kanske? Det är filmen på samma tema iallafall
A night at the Roxbury med Will Ferrell kanske? Det är filmen på samma tema iallafall
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 13:44haha den är kul..... a night at the roxbury!
haha den är kul..... a night at the roxbury!
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 13:59Njaeh E. Här är det nog snarare ett fall av att man inte tänker likadant när man är nykter (som jag givetvis var när jag körde DIT bilen till förfesten) som när man är lite bakis.
Igår var det en JÄTTEBRA idé att jag skulle SPRINGA dit och hämta hem bile
Njaeh E. Här är det nog snarare ett fall av att man inte tänker likadant när man är nykter (som jag givetvis var när jag körde DIT bilen till förfesten) som när man är lite bakis.
Igår var det en JÄTTEBRA idé att jag skulle SPRINGA dit och hämta hem bile
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 14:06tack så heter den... vad tror ni blir låpten bra på mitt spinningmusikquise???
Jessi bara att ta på löparskorna 😉
tack så heter den... vad tror ni blir låpten bra på mitt spinningmusikquise???
Jessi bara att ta på löparskorna 😉
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 14:09Jessie, det är bara bita ihop och kuta dit. Ja om du nu kan köra bil över huvud taget idag 😉 *fniss*
Jag kan sympatispringa lite här hemma. Har jordens träningsvärk men ska ut på en kortare asfaltsrunda ändå. Whish me luck! 🙂
Emelie, ta med den! Given
Jessie, det är bara bita ihop och kuta dit. Ja om du nu kan köra bil över huvud taget idag 😉 *fniss*
Jag kan sympatispringa lite här hemma. Har jordens träningsvärk men ska ut på en kortare asfaltsrunda ändå. Whish me luck! 🙂
Emelie, ta med den! Given
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 14:37känner jetlaggad trots att jag bara varit i Frankrike ... kan bero på att jag är van vid att ha frukostbuffé att välja på i stället för ett tomt kylskåp som luktar lite ... iffy ... men nu har jag rensat ut de värsta stinkbomberna.
Dags för en dusch och
känner jetlaggad trots att jag bara varit i Frankrike ... kan bero på att jag är van vid att ha frukostbuffé att välja på i stället för ett tomt kylskåp som luktar lite ... iffy ... men nu har jag rensat ut de värsta stinkbomberna.
Dags för en dusch och
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 14:47Sååå illa blev det inte igår. Bara sent.. eller tidigt.. eller nåt?
Kommer nog att kunna springa dit innan dagen är över iaf. *hepp!*
Men först till affären och handla något att dricka. Jag har lagat korv stroganoff! 🙂
Sååå illa blev det inte igår. Bara sent.. eller tidigt.. eller nåt?
Kommer nog att kunna springa dit innan dagen är över iaf. *hepp!*
Men först till affären och handla något att dricka. Jag har lagat korv stroganoff! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 07:17Goooooooood Morgon Funbeat !!!
Välkomna till denna underbart gråa och trista måndag morgon som bjuder på sitt finaste. Lätt regn här i tokstaden ... Hur kul och trevligt som helst att gå till jobbet.....
Nåja se det på den ljusa sidan bara 8 dagar kvar
Goooooooood Morgon Funbeat !!!
Välkomna till denna underbart gråa och trista måndag morgon som bjuder på sitt finaste. Lätt regn här i tokstaden ... Hur kul och trevligt som helst att gå till jobbet.....
Nåja se det på den ljusa sidan bara 8 dagar kvar
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 07:32Gooood morgon säger jag å.
Pigg o nyfiken på dagen efter en god natts sömn.
Ska i och för sig ut till Ikea, gaaaaaa, men hoppas att det är lugna gatan där idag.
Jag hoppas att ni alla får en toppen dag!
Gooood morgon säger jag å.
Pigg o nyfiken på dagen efter en god natts sömn.
Ska i och för sig ut till Ikea, gaaaaaa, men hoppas att det är lugna gatan där idag.
Jag hoppas att ni alla får en toppen dag!
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 08:32Trött morgon. Tre och en halv dag kvar av denna veckan. Det är bara att bita ihop!
Trött morgon. Tre och en halv dag kvar av denna veckan. Det är bara att bita ihop!