Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 10:35God morgon(?). Jag steg upp för fem minuter sedan, tror jag tagit igen lite utebliven sömn nu. 😀
God morgon(?). Jag steg upp för fem minuter sedan, tror jag tagit igen lite utebliven sömn nu. 😀
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 10:47Emelie: Kramkänningar 😉 visst kan vi kramas istället:D ( förstår vad du menar)
Något oväntat bra? hrm. Fjäska extra mycket med kladdkaka sista veckan kanske, för jobbet sköter du väl redan exemplariskt antar jag 🙂
Emelie: Kramkänningar 😉 visst kan vi kramas istället:D ( förstår vad du menar)
Något oväntat bra? hrm. Fjäska extra mycket med kladdkaka sista veckan kanske, för jobbet sköter du väl redan exemplariskt antar jag 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 10:48Sessis: Hur hade du det, var snön bra?
Elin: Du fick väl sova för mig med antar jag. Shit, jag hade behövt att vara hemma idag och bara sova. det var ju omöjligt att slagga igår efter denna helg.
Sessis: Hur hade du det, var snön bra?
Elin: Du fick väl sova för mig med antar jag. Shit, jag hade behövt att vara hemma idag och bara sova. det var ju omöjligt att slagga igår efter denna helg.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 10:55Men Lucas vad har eg hänt denna helg?!! Ett tag ville Anders få det till att du skulle varit hos mej....fast det vet jag nog ganska säkert att du inte var.....;)
Men Lucas vad har eg hänt denna helg?!! Ett tag ville Anders få det till att du skulle varit hos mej....fast det vet jag nog ganska säkert att du inte var.....;)
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:00Jeanette >> Bara ganska säkert ... ?
Låter nästan som att du inte riktigt är hundra på det 😉
Jeanette >> Bara ganska säkert ... ?
Låter nästan som att du inte riktigt är hundra på det 😉
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:01Jeanette: Hos dig tror jag iaf inte att jag var:-) Vad som har hänt annars är en mycket trevligt fredagskväll/natt, sova två på en soffa aka kass sömn, degig hela lördagen, en massa tankar som bubblar. Söndag= kass hockey, sommartid, vridet dygn samt lika
Jeanette: Hos dig tror jag iaf inte att jag var:-) Vad som har hänt annars är en mycket trevligt fredagskväll/natt, sova två på en soffa aka kass sömn, degig hela lördagen, en massa tankar som bubblar. Söndag= kass hockey, sommartid, vridet dygn samt lika
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:02Lucas >> Men se det på den ljusa sidan .. Idag är det en ny arbetsvecka och SOL 🙂 (V)(H)
Lucas >> Men se det på den ljusa sidan .. Idag är det en ny arbetsvecka och SOL 🙂 (V)(H)
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:05Micke: Solen lyser med siin frånvaro kan jag säga:-) Men snart är det fredag igen, och då är jag på banan.
Micke: Solen lyser med siin frånvaro kan jag säga:-) Men snart är det fredag igen, och då är jag på banan.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:11Lucas >> Fredag ... Helgen börjar ju redan på torsdag denna vecka och det är inte bara Anders helg som börjar då utan allas 🙂
Lucas >> Fredag ... Helgen börjar ju redan på torsdag denna vecka och det är inte bara Anders helg som börjar då utan allas 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:13Sant, på torsdag skall jag på "herrklubbsträff", men det blir nog lugnt, sen på fredag skall jag ut och parta, för ovanlighetens skull:-) och då skall jag även träffa en här inneifrån. 😀
Sant, på torsdag skall jag på "herrklubbsträff", men det blir nog lugnt, sen på fredag skall jag ut och parta, för ovanlighetens skull:-) och då skall jag även träffa en här inneifrån. 😀