Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:17Lucas: Menar du att du r_e_d_a_n tänker lämna oss? Här inne måste man hänga som singel minst 6 mån innan man kan få dispens att ev lämna tråden. Förstås efter godkännande av den motsatta parten av oss übersinglar 😉
Det var bara vetebullsdegen som fattad
Lucas: Menar du att du r_e_d_a_n tänker lämna oss? Här inne måste man hänga som singel minst 6 mån innan man kan få dispens att ev lämna tråden. Förstås efter godkännande av den motsatta parten av oss übersinglar 😉
Det var bara vetebullsdegen som fattad
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:18Lucas >> Men då är det ju inge synd om dig !!!
Mera gråa moln till Lucas skall vi alla skalla !!! 😉
Lucas >> Men då är det ju inge synd om dig !!!
Mera gråa moln till Lucas skall vi alla skalla !!! 😉
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:24Ja ganska säker är jag, trött var jag men jag tyckte mitt nattliga besök hette som du Micke! Men vad vet jag ni kan ju kalla er precis vad som helst o lura skjortan av mej! 😉
Micke jag trodde du hade lika trist väder som jag....skönt om du fått sol.Luc
Ja ganska säker är jag, trött var jag men jag tyckte mitt nattliga besök hette som du Micke! Men vad vet jag ni kan ju kalla er precis vad som helst o lura skjortan av mej! 😉
Micke jag trodde du hade lika trist väder som jag....skönt om du fått sol.
Luc
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:25Camilla: Jag lovar ingenting. Just nu skulle till och med jag (som egentligen älskar snö) kunna tänka mig att skicka den vart tusan som helst som inte är häääär. :@
Camilla: Jag lovar ingenting. Just nu skulle till och med jag (som egentligen älskar snö) kunna tänka mig att skicka den vart tusan som helst som inte är häääär. :@
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:26Jessie: till mig, till mig, till mig... Snääääääääälla. (H:)
Jessie: till mig, till mig, till mig... Snääääääääälla. (H:)
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:27Sessan: du behöver inte oroa dig, jag lämnar inte er här, även om det hade varit gött att slippa er 😉
Då kanske det inte är helt opti när vi åker upp om två veckor då. Hmm jag som aldrig har stått på ett par skidor:D
Sessan: du behöver inte oroa dig, jag lämnar inte er här, även om det hade varit gött att slippa er 😉
Då kanske det inte är helt opti när vi åker upp om två veckor då. Hmm jag som aldrig har stått på ett par skidor:D
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:29Okej! *skickar iväg allt vad snö heter i Sessans riktning*
Var var det du bodde nu igen så jag kan addressera korrekt?
Okej! *skickar iväg allt vad snö heter i Sessans riktning*
Var var det du bodde nu igen så jag kan addressera korrekt?
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:31nej nej inte hitåt för fan
nej nej inte hitåt för fan
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:32Jeanette >> Hade Micke varit smart så hade han lurat skjortan av dig 😉
Är det ok att JAG kallar mig Micke ? Mikael låter så formellt plus att det säger bara folk och mina barn när de är arga på mig (H)
Jeanette >> Hade Micke varit smart så hade han lurat skjortan av dig 😉
Är det ok att JAG kallar mig Micke ? Mikael låter så formellt plus att det säger bara folk och mina barn när de är arga på mig (H)
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:34Appapp Lucas. Nu får du allt välja. Vill du, eller vill du inte ha Sessan i närheten? Vill du det får du allt leva med snön jag skickar dit också... 😉
Appapp Lucas. Nu får du allt välja. Vill du, eller vill du inte ha Sessan i närheten? Vill du det får du allt leva med snön jag skickar dit också... 😉