Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Pigg morgon, somnade kl 20 igår och vaknade kl 7 🙂

Kalle >> Gud vad jag sitter här och önskar att jag hade varit lika smart som dig och INTE somnat vid halv två och gått upp 06.....

morrn morrn. Typskt göteborgsväder idag. nån plusgrad och regn snett underifrån.

iövrigt en jävligt tråkig dag, funderar nästan på att ta ledigt så att man kan hem och ge sig ut på ett löppass för att rensa skallen.

God morgon!
Under helgen har vi fått nya rullgardiner på kontoret. Jag är först på avdelningen och hittar inte knappen för att hissa upp dem så jag sitter i mörkret och okynnessurfar på FB i väntan på att nån driftig kollega ska komma in och fixa.

Ååå vilken härlig morgon... solen skiner! Och snart är det morgonfika här. Gött! 😀

Goood morgon önskar en utvilad Jeanette! 🙂
Trist väder här med, men det blir väl att ta tag i städningen, så väderleken spelar ju inte så stor roll.
Ikväll blir det Coopertest.................

Edit: Min beställda telefonväckning uteblev......:-(

God morgon var det för mer än 5 timmar sen, men senaste två har Kung Bore roat sig kungligt utanför fönstret. Det VRÄKER ner snö!

god morogn ja den var god när jag vakande iaf kl5 hade ju sovmorgon idag... men men här är jag nu sista veckan på praktiken funderar på att göra något oväntat bra så jag får jobb sen 😀 ngt förslag?
Lucas åk inte hem o spring jag har kramkänningar och en

Jeanette >>> God morgon på dig och lyckos dig som är utvilad och kan vila och slippa stressa

Jag funderar på att skapa en revolution mot den dumma, elaka, envisa och vita kungen !!!

NER MED KUNG BORE !!!!!

Vad du än gör Jessie, skicka INTE ner snön hit till oss!!