Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jessie: (t+)

Lucas: Det smälter ju ändå bort på en gång ju, det gick ju smärtfritt förra gången... Och hallå, nu är det ju så grått och trist! Ingen grönska så långt ögat når, bara grått, grått, grått. Det är väl ändå trevligare när det är ljust och vack

Jessie: varför skall jag behöva offra mig? 🙂

Sessan: Blir det grönare om snön kommer då? Det behöver ju vara snöfritt om det skall kunna bli grönt, och nu när jag äntligen har kommit igång med löpningen så tycker jag inte du skall få komma här och f

Håller med Lucas, ingen mer snö till de här breddgraderna förrän nästa vinter!!!

Jeanette och Lucas: Men då jäklar, då ska vi ha vinter med 50 cm snö 4½ månad. Minst (H:) Jaaaa!

Och du Lucas, du har ju hunnit bli skidfrälst då så då kommer du också tycka, ge mig snö fram till april minst för fan 😉

Nä du sessan, jag kommer aldrig att ge mig, vår/sommar året runt hos oss. Vill vi ha snör så kan vi lika gärna åka till den eller flytta 😉

Hahaha, men Lucas, vi bor ju i Sverige, här har vi fyra årstider inte två 😉 Så då blir det alltså du som får flytta, till typ Afrika, asien, eller i alla fall till något ställe nära ekvatorn. Du kan ju förresten flytta till Oz, då kommer jag och besöker

*sitter och räcker ut tungan åt sessan*

Va? Jag har ju lösningen åt dig hur du ska få vår och sommar hela året.

*ser oförstående och lite sårad ut*

Men jag vill ju inte behöva flytta på mig 😉

Kenny: Schysst bild! 😉 (t+)