Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 09:39Erika >> man använder INTE Vista .... Måste man använda win så är det XP eller 7 som gäller
Eller så går man in på nåt mycke trevligare så som *nix / OSX
Erika >> man använder INTE Vista .... Måste man använda win så är det XP eller 7 som gäller
Eller så går man in på nåt mycke trevligare så som *nix / OSX
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 09:44Micke: Jag vet, men det var vad som följde med den här skiten och jag är ingen hacker och har inte något annat att tillgå. Jag är ju för tusan överlycklig att jag vet hur jag ska starta aktivitetshanteraren och avsluta program när de inte vill ge med sig
Micke: Jag vet, men det var vad som följde med den här skiten och jag är ingen hacker och har inte något annat att tillgå. Jag är ju för tusan överlycklig att jag vet hur jag ska starta aktivitetshanteraren och avsluta program när de inte vill ge med sig
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 09:45*hävdar fortfarande att Vista är ett legaliserat virus*
*hävdar fortfarande att Vista är ett legaliserat virus*
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 09:45Erika >> Och vart är det ?=???
Erika >> Och vart är det ?=???
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 11:00Erika: Nu vill jag inte titulera mig datanörd men jag jobbar med datorer. Macar, diverse linuxpryttlar och windowsburkar i en salig blandning.
Vad, mer exakt, är det du vill ha hjälp med? Kan kosta vaniljbullar 🙂
Erika: Nu vill jag inte titulera mig datanörd men jag jobbar med datorer. Macar, diverse linuxpryttlar och windowsburkar i en salig blandning.
Vad, mer exakt, är det du vill ha hjälp med? Kan kosta vaniljbullar 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 11:03(t+) Torbjörn 😉
(t+) Torbjörn 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 11:19Nej, fy fanken, den här morgonen var INTE god. Vaknade 5 av att mina jävla puckogrannar, Hovets Håltagning, kom till sin lagerlokal och började kasta bowlingklot på betonggolvet igen (ja, det låter så när de håller på och rumstrerar där på morgnarna). Vet
Nej, fy fanken, den här morgonen var INTE god. Vaknade 5 av att mina jävla puckogrannar, Hovets Håltagning, kom till sin lagerlokal och började kasta bowlingklot på betonggolvet igen (ja, det låter så när de håller på och rumstrerar där på morgnarna). Vet
Quote from Rasmus Olsson on 13 April 2010, 11:42Vilka jävla puckon!
Hjälper det inte att du säger till dom direkt?Ta å leta upp vem som är chef på firman, å ring å väck han varje morgon klockan 3!
Vilka jävla puckon!
Hjälper det inte att du säger till dom direkt?
Ta å leta upp vem som är chef på firman, å ring å väck han varje morgon klockan 3!
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 12:19Nej, det hjälper inte att jag säger till dem direkt, då är det som att de bara för att jävlas låter lite extra morgonen efter. Sen är jag inte så där jädra pigg på att studsa ur sängen och gå ut och skrika på dem kl 5 på morgonen heller, för då somnar jag
Nej, det hjälper inte att jag säger till dem direkt, då är det som att de bara för att jävlas låter lite extra morgonen efter. Sen är jag inte så där jädra pigg på att studsa ur sängen och gå ut och skrika på dem kl 5 på morgonen heller, för då somnar jag
Quote from Rasmus Olsson on 13 April 2010, 12:22Nej jag förstår dig.
De där är väl era hyresgäster? Ni får väl hota dom med en vräkning eftersom de inte kan respektera era regler.
Nej jag förstår dig.
De där är väl era hyresgäster? Ni får väl hota dom med en vräkning eftersom de inte kan respektera era regler.