Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Erika >> man använder INTE Vista .... Måste man använda win så är det XP eller 7 som gäller

Eller så går man in på nåt mycke trevligare så som *nix / OSX

Micke: Jag vet, men det var vad som följde med den här skiten och jag är ingen hacker och har inte något annat att tillgå. Jag är ju för tusan överlycklig att jag vet hur jag ska starta aktivitetshanteraren och avsluta program när de inte vill ge med sig

*hävdar fortfarande att Vista är ett legaliserat virus*

Erika >> Och vart är det ?=???

Erika: Nu vill jag inte titulera mig datanörd men jag jobbar med datorer. Macar, diverse linuxpryttlar och windowsburkar i en salig blandning.

Vad, mer exakt, är det du vill ha hjälp med? Kan kosta vaniljbullar 🙂

(t+) Torbjörn 😉

Nej, fy fanken, den här morgonen var INTE god. Vaknade 5 av att mina jävla puckogrannar, Hovets Håltagning, kom till sin lagerlokal och började kasta bowlingklot på betonggolvet igen (ja, det låter så när de håller på och rumstrerar där på morgnarna). Vet

Vilka jävla puckon!
Hjälper det inte att du säger till dom direkt?

Ta å leta upp vem som är chef på firman, å ring å väck han varje morgon klockan 3!

Nej, det hjälper inte att jag säger till dem direkt, då är det som att de bara för att jävlas låter lite extra morgonen efter. Sen är jag inte så där jädra pigg på att studsa ur sängen och gå ut och skrika på dem kl 5 på morgonen heller, för då somnar jag

Nej jag förstår dig.

De där är väl era hyresgäster? Ni får väl hota dom med en vräkning eftersom de inte kan respektera era regler.