Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 12:31Ja, det är våra hyresgäster, precis. Men eftersom styrelsemedlemmarna inte riktigt verkar tycka att det är ett jättestort problem, de ser nog snarare en tom lokal utan hyrestagare som ett problem, så har det här pågått i typ två år med jämna mellanrum. De
Ja, det är våra hyresgäster, precis. Men eftersom styrelsemedlemmarna inte riktigt verkar tycka att det är ett jättestort problem, de ser nog snarare en tom lokal utan hyrestagare som ett problem, så har det här pågått i typ två år med jämna mellanrum. De
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 16:21Till alla ni som får sin skönhetssömn kraschad på ett eller annat sätt. 😉
http://sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=956254&BroadcastDate=&IsBlock=
Till alla ni som får sin skönhetssömn kraschad på ett eller annat sätt. 😉
http://sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=956254&BroadcastDate=&IsBlock=
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 16:25HA HA HA! (H:) Peter Nilsson rules (L)
HA HA HA! (H:) Peter Nilsson rules (L)
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 16:26Jag vill bara påminna om min tråd MNK!
Jag vill ju inte vara själv som spammar den tråden.
*Hoppar och viftar förtvivlat till både Mats, Jessie, Elin och Jenny och skriker hallå, hjälp*
Jag vill bara påminna om min tråd MNK!
Jag vill ju inte vara själv som spammar den tråden.
*Hoppar och viftar förtvivlat till både Mats, Jessie, Elin och Jenny och skriker hallå, hjälp*
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 18:32Tack Erika 🙂 Då vet jag vad jag gör när jag blir väckt imorrn bitti, haha.
Tack Erika 🙂 Då vet jag vad jag gör när jag blir väckt imorrn bitti, haha.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 04:54God morgon, god natt, whatever. Just nu håller en mycket vacker soluppgång på att ta form utanför mitt sovrumsfönster. 🙂
God morgon, god natt, whatever. Just nu håller en mycket vacker soluppgång på att ta form utanför mitt sovrumsfönster. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 04:55God morgon Elin! Har ni redan soluppgång där uppe i norr? 🙂
God morgon Elin! Har ni redan soluppgång där uppe i norr? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 05:06Japp. Det kanske är norrsken. 😉
Uppgång kanske är fel ord men hela himlen börjar anta en mycket trevlig röd ton här borta över Roxen. *skryter med att ha sjöutsikt från sovrumsfönstret*
Gryningen gjorde sig för övrigt bra tillsammans med U2-låten du po
Japp. Det kanske är norrsken. 😉
Uppgång kanske är fel ord men hela himlen börjar anta en mycket trevlig röd ton här borta över Roxen. *skryter med att ha sjöutsikt från sovrumsfönstret*
Gryningen gjorde sig för övrigt bra tillsammans med U2-låten du po
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 05:13Mmm, den är grymt bra den låten. 🙂
Nu ska jag snart trippa hem på, ehm, inte så jefvla lätta fötter faktiskt och försöka hugga en timmes sömn eller två... 🙂
*glider förbi godnatt-tråden när jag ändå är igång*
Mmm, den är grymt bra den låten. 🙂
Nu ska jag snart trippa hem på, ehm, inte så jefvla lätta fötter faktiskt och försöka hugga en timmes sömn eller två... 🙂
*glider förbi godnatt-tråden när jag ändå är igång*
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 05:18Åh är du inte ens hemma din stackare. Se till att gå hem genast och sova lite.
Åh är du inte ens hemma din stackare. Se till att gå hem genast och sova lite.