Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 06:54Morrn, morrn, lite för lite sömn för att skönheten ska vara fullständig. Men vad f-n. Ny dag, nya bekymmer ;).
Morrn, morrn, lite för lite sömn för att skönheten ska vara fullständig. Men vad f-n. Ny dag, nya bekymmer ;).
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 06:55Goder Morgon Alla & även du Elin som jag misstänker inte har sovit något alls !
Här skiner solen och mitt leende med det !
Goder Morgon Alla & även du Elin som jag misstänker inte har sovit något alls !
Här skiner solen och mitt leende med det !
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2010, 06:58Godmorgon. Sovit länge har jag gjort, min kropp ville det.
Godmorgon. Sovit länge har jag gjort, min kropp ville det.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:05Morrn morrn, Underbart väder även idag:D Det gör ju att man får beslutsångest dock.(#)
Morrn morrn, Underbart väder även idag:D Det gör ju att man får beslutsångest dock.(#)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:10Godmorgon. Varit på jobbet över en timme redan och lastat en bil till Uzbekistan. Är det månne olagligt att ha haft så här mycket kul redan? 😉
Lucas: Beslutsångest?
Godmorgon. Varit på jobbet över en timme redan och lastat en bil till Uzbekistan. Är det månne olagligt att ha haft så här mycket kul redan? 😉
Lucas: Beslutsångest?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:12Jessie: Det kan ju inte vara bra iaf 😀
Ja beslutsångest om jag skall skaffa mig en liten leksak eller ej.
Jessie: Det kan ju inte vara bra iaf 😀
Ja beslutsångest om jag skall skaffa mig en liten leksak eller ej.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:13Lucas, vad HAR vi sagt om att kalla flickor för leksaker?
*fy-fingret far upp*
Lucas, vad HAR vi sagt om att kalla flickor för leksaker?
*fy-fingret far upp*
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:15Jessie: Nog för att det kanske har kommit ur min mun nån gång, och nog för att jag brukar döpa mina bilar till tjejnamn, Men Detta är ingen flickstackare jag pratar om:D
Jessie: Nog för att det kanske har kommit ur min mun nån gång, och nog för att jag brukar döpa mina bilar till tjejnamn, Men Detta är ingen flickstackare jag pratar om:D
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:16Klart en Lucas behöver en bil! *utgår nu ifrån att det är det vi pratar om*
Klart en Lucas behöver en bil! *utgår nu ifrån att det är det vi pratar om*
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:18Tack Jessie, det var precis det vi pratade om, men jag skulle nog även behöva en flickstackare med:D
Tack Jessie, det var precis det vi pratade om, men jag skulle nog även behöva en flickstackare med:D