Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:19Tsk, tsk Lucas. Det ska ju INTE vara synd om den flickan som blir din förstår du väl?
(muttrar något om att behöva vara småpojksguide till verkligheten...)
Tsk, tsk Lucas. Det ska ju INTE vara synd om den flickan som blir din förstår du väl?
(muttrar något om att behöva vara småpojksguide till verkligheten...)
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2010, 07:20Men sluta skriv! Jag kommer ju aldrig till jobbet!
Men sluta skriv! Jag kommer ju aldrig till jobbet!
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:21Jessie: Det beror väl på hur man tänker;) Men nä, det brukar inte vara synd om dom.
Jessie: Det beror väl på hur man tänker;) Men nä, det brukar inte vara synd om dom.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:24Lucas: Dom? Hur många har du egentligen? *storögd.nu*
Förresten ÄR det väl synd om "dom" om de är flera samtidigt! *tycker*Bruse: Skyll dig själv om du sätter dig vid datorn INNAN du kommit till jobbet. *fliiiin*
Lucas: Dom? Hur många har du egentligen? *storögd.nu*
Förresten ÄR det väl synd om "dom" om de är flera samtidigt! *tycker*
Bruse: Skyll dig själv om du sätter dig vid datorn INNAN du kommit till jobbet. *fliiiin*
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:25Samtidigt har jag aldrig mer än en så du kan lugna ner dig.:D
Samtidigt har jag aldrig mer än en så du kan lugna ner dig.:D
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:27Hah Lucas! Skulle JAG behöva lugna ner mig? Du pratar med bruden som har följande mantra:
Jag är lugn och stabil. Jag sprider lugn där jag går.
I övrigt är jag också blyg, pryd och försynt. (H)
Hah Lucas! Skulle JAG behöva lugna ner mig? Du pratar med bruden som har följande mantra:
Jag är lugn och stabil. Jag sprider lugn där jag går.
I övrigt är jag också blyg, pryd och försynt. (H)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:28Strålande morgon! (H:)
...snart dags att bege sig ner i min kinesiska kolgruva...
Strålande morgon! (H:)
...snart dags att bege sig ner i min kinesiska kolgruva...
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:29festina lente:D
blyg och pryd, ha det tror jag inte;)
festina lente:D
blyg och pryd, ha det tror jag inte;)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:31Jessie >> Sprider lugn där jag går ............. ?
Jessie >> Sprider lugn där jag går ............. ?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:32Lucas: Attans! Jag som trodde att jag hade övertygat er alla om det?
Men försynt i alla fall va? *skiner upp*
Lucas: Attans! Jag som trodde att jag hade övertygat er alla om det?
Men försynt i alla fall va? *skiner upp*