Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:33Magnus: Om du ska till Kina så lär det inte vara sååå snart som du kliver ner i gruvan. 😉
Micke: Jaaa? *ser oförstående ut inför ditt frågetecken* Ska man inte det?
Magnus: Om du ska till Kina så lär det inte vara sååå snart som du kliver ner i gruvan. 😉
Micke: Jaaa? *ser oförstående ut inför ditt frågetecken* Ska man inte det?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:36Jessie: Försynt får jag ge dig då;) Men bara om du slutar tro att jag är ett svin 😀 Deal?
Jessie: Försynt får jag ge dig då;) Men bara om du slutar tro att jag är ett svin 😀 Deal?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:37Jessie >> Jo det ska man men frågan gällde om _du_ spred lugn där du går (H)
Jessie >> Jo det ska man men frågan gällde om _du_ spred lugn där du går (H)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:44Micke: Varför skulle jag inte göra det? *höjer ett ögonbryn*
Lucas: Hmm.... *låtsas fundera noga och väl*
Hmm..... ja, okej då. *sträcker fram handen till*personal note: Hej dagboken. Idag har jag har lyckats få någon att tro att jag är försynt! *lyckl
Micke: Varför skulle jag inte göra det? *höjer ett ögonbryn*
Lucas: Hmm.... *låtsas fundera noga och väl*
Hmm..... ja, okej då. *sträcker fram handen till*
personal note: Hej dagboken. Idag har jag har lyckats få någon att tro att jag är försynt! *lyckl
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:46bra där Jessie:)
då var det väl bara kjoltyget kvar då 😀 *förbereder mig på att börja springa*
bra där Jessie:)
då var det väl bara kjoltyget kvar då 😀 *förbereder mig på att börja springa*
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:47Jessie >>> Låter dina tidigare inlägg här inne prata för sig själva 🙂
Oavsett om du sprider det eller ej så tycker vi om dig ( Jag & Fredrik( Eller hur Fredrik ......? ) lite lite extra då du är en Telgetoka )
Jessie >>> Låter dina tidigare inlägg här inne prata för sig själva 🙂
Oavsett om du sprider det eller ej så tycker vi om dig ( Jag & Fredrik( Eller hur Fredrik ......? ) lite lite extra då du är en Telgetoka )
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:49Micke: Vad försöker du påstå att jag sprider istället då? *nyfiken.nu*
Lucas: Du menar det du skulle skaffa? Den som det inte skulle vara synd om? *spelar blond*
Micke: Vad försöker du påstå att jag sprider istället då? *nyfiken.nu*
Lucas: Du menar det du skulle skaffa? Den som det inte skulle vara synd om? *spelar blond*
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:52Jessie: Du får spela hur blond du vill;) Men som sagt så är det aldrig synd om damerna i min närhet, iaf inte de som jag har ett gott öga till;)
Det jag vill/ska skaffa är en cab att ha i sommar:D
Jessie: Du får spela hur blond du vill;) Men som sagt så är det aldrig synd om damerna i min närhet, iaf inte de som jag har ett gott öga till;)
Det jag vill/ska skaffa är en cab att ha i sommar:D
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:54Lucas: För att få tag i kjoltyg då? 😉
(överväger att pusta ut över att det inte var MITT kjoltyg han pratade om)Edit: Jag menar.. han kanske ÄR en sån som om man räcker åt honom handen så tar han hela kjoltyget?!?
Lucas: För att få tag i kjoltyg då? 😉
(överväger att pusta ut över att det inte var MITT kjoltyg han pratade om)
Edit: Jag menar.. han kanske ÄR en sån som om man räcker åt honom handen så tar han hela kjoltyget?!?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:55Jessie >> Du sprider glädje och leenden *nickar instämmande*
Jessie >> Du sprider glädje och leenden *nickar instämmande*