Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 07:56Micke: Glädje och leenden KAN gå hand i hand med ett inre lugn. Å andra sidan kanske man hellre vill sprida en lätt inre oro.. när jag tänker efter? (H)
Micke: Glädje och leenden KAN gå hand i hand med ett inre lugn. Å andra sidan kanske man hellre vill sprida en lätt inre oro.. när jag tänker efter? (H)
Quote from Fredric Lagerström on 14 April 2010, 07:59Good morning bitches!
May the schwortz be with you 😉
Good morning bitches!
May the schwortz be with you 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 08:02Aadu >> Tere hommikust Aadu! Mai päikese sära pärast sind
Jessie >> Det är inte oro du sprider heller ... bara leenden, skratt och lite välmående men lgun NEJ !! 🙂
Aadu >> Tere hommikust Aadu! Mai päikese sära pärast sind
Jessie >> Det är inte oro du sprider heller ... bara leenden, skratt och lite välmående men lgun NEJ !! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 08:03Goder morgon!
Vaknade 3 först... Somnade lyckligtvis om och vaknade av klockan 6.15. Tog en härlig promenad till jobbet i mina vandringskängor, för nu ska jag nämligen börja gå in dom inför FC i augusti! 😀Ha en FINFIN dag allihopa! (H:)
Goder morgon!
Vaknade 3 först... Somnade lyckligtvis om och vaknade av klockan 6.15. Tog en härlig promenad till jobbet i mina vandringskängor, för nu ska jag nämligen börja gå in dom inför FC i augusti! 😀
Ha en FINFIN dag allihopa! (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2010, 08:06En enkel vanlig instruktion kan ni inte följa tydligen? Eller var jag otydlig på punkten att ni inte får skriva mens jag tar mig till jobbet?
Måste vara den där Jessie som uppviglar männen.
En enkel vanlig instruktion kan ni inte följa tydligen? Eller var jag otydlig på punkten att ni inte får skriva mens jag tar mig till jobbet?
Måste vara den där Jessie som uppviglar männen.
Quote from Fredric Lagerström on 14 April 2010, 08:09Du Micke.
Lita inte för mycket på Google translate 😀But a nice try!
Du Micke.
Lita inte för mycket på Google translate 😀
But a nice try!
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 08:13Assdu >>>
Det är ju det som gör den så kul. Har fått en del översättning via mail av översnälla använder där översättningen handlar något helt annat än det kunden har skickat in 🙂
Assdu >>>
Det är ju det som gör den så kul. Har fått en del översättning via mail av översnälla använder där översättningen handlar något helt annat än det kunden har skickat in 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 08:21Uppviglerska? JAG skulle väl aaaaldrig? *ögonen oskyldigt blå*
Uppviglerska? JAG skulle väl aaaaldrig? *ögonen oskyldigt blå*
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 08:28Godmorgon i solskenet!!
Stackars dej Elin som inte får sova och Mats varför har du hållit dej uppe hela natten?
Jessie du är vår lilla solstråle här och kommer nog undan med det mesta. Och det är klart att du är blyg, pryd o försynt! 🙂
Bruse: Det här
Godmorgon i solskenet!!
Stackars dej Elin som inte får sova och Mats varför har du hållit dej uppe hela natten?
Jessie du är vår lilla solstråle här och kommer nog undan med det mesta. Och det är klart att du är blyg, pryd o försynt! 🙂
Bruse: Det här
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 08:34Men Micke inte bli ledsen nu! Du får en liten gomorronkram (L)
Men Micke inte bli ledsen nu! Du får en liten gomorronkram (L)