Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Ja jag vet Lucas...men drömma får man ju! 🙂

Elin: Norrsken är grönt...

God morgon alla! Vad trevligt att vakna till solsken och sen när man faktiskt börjar känna sig som människa möts man av synen av Ewan McGregor, han är ju sååååååååååå duktig. 😉

Kan knappast bli mycket bättre.

Jag säger väl god morgon nummer två för idag då. 😀 Lyckades faktiskt somna om så jag har nog fått sova fyra timmar totalt. Misstänker att det kommer däckas på soffan sedan. Det svider i min djupt perfektionistiska typ-A-själ att ha sabbat dygnsrytmen så

Åååhhhh sängkläder som har hängt ute luktar såååå gott !!!! ( förutsatt att man inte händer dem ute mitt inne i storstaden )

Ingen storstad här inte, bara öde slätt så långt ögat når. Kommer bli så najs att lägga sig och sova ikväll. (t+) Särskilt eftersom kvällens aktivitet består av intervallträning med klubben för första gången i världshistorien, jag kommer nog avlida tre gå

Elin >> Inte avlida !!! Vem ska då lägga ribban så att vi ( mest du ) blir frustrerad ... ?

Hehe, det är ju skönt att känna sig behövd ibland... 😀

Lovar att bara ta ut mig till den gränsen att jag nästan avlider men inte helt.

Goder Morgon Alla och välkomna till en underbar dag !

Sthlm : Mulet med temp upp till 13 grader

Gbg: mulet med temp upp till 10 grader

Lund:Soligt med temp upp till 12 grader

Våren är på väg !!!!!

Ja god morgon! Mulet men uppehåll innebär iaf att stålspringaren blir luftad även idag, då har vi passerat en vecka cykling till jobbet i sträck, så ja, våren är nog redan här.

Dags att försöka få ordning på saker och ting, lämna in den yngre generatione

godmorgon mulet? nja solsken i mitt kök iaf 🙂