Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:29Em >> Rapporterna är för hela dagen..... 🙂 Och de flesta städer kommer att ha det mulet mitt på dagen och eftermiddag utom Lund som då ska få sol
Em >> Rapporterna är för hela dagen..... 🙂 Och de flesta städer kommer att ha det mulet mitt på dagen och eftermiddag utom Lund som då ska få sol
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:33jaha din glädje dödare micke.. hur ser det ut för Halmstad då?
jaha din glädje dödare micke.. hur ser det ut för Halmstad då?
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:34Godmorgon Fredrik, Micke och Emelie! Här skiner solen! 🙂
Godmorgon Fredrik, Micke och Emelie! Här skiner solen! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 15 April 2010, 07:36God morgon!
Jepp, soligt och fint. Bara det att SMHI hade fel i morse med 8 (!) grader. Dom sa att det skulle vara +6 i morse kl06 men det var ju minus 2!!! :@ Hade tänkt att cykla. Hade gjort rent kedjan igår kväll och pumpat däcken och diskat flaskan o
God morgon!
Jepp, soligt och fint. Bara det att SMHI hade fel i morse med 8 (!) grader. Dom sa att det skulle vara +6 i morse kl06 men det var ju minus 2!!! :@ Hade tänkt att cykla. Hade gjort rent kedjan igår kväll och pumpat däcken och diskat flaskan o
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:40Morron Jeanett !! Inväntar resultat från gårdagens match .....
Em >> Halmstad risk för moln fram till 14-15 tiden upp till 11 grader sedan mulet och svalare
Morron Jeanett !! Inväntar resultat från gårdagens match .....
Em >> Halmstad risk för moln fram till 14-15 tiden upp till 11 grader sedan mulet och svalare
Quote from Rasmus Olsson on 15 April 2010, 07:43Micke, kan du fixa sol, medvind (både dit å hem) och över +10 grader på lördag?
Micke, kan du fixa sol, medvind (både dit å hem) och över +10 grader på lördag?
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:47Bruse: det är väl ingen sport!
Lancaster: Soligt (ett par skymoln) och ca 5 grader. Ska bli 12 över dagen säger de.
http://www.yr.no/place/United_Kingdom/England/Lancaster~2644972/hour_by_hour.htmlGod morgon!
Bruse: det är väl ingen sport!
Lancaster: Soligt (ett par skymoln) och ca 5 grader. Ska bli 12 över dagen säger de.
http://www.yr.no/place/United_Kingdom/England/Lancaster~2644972/hour_by_hour.html
God morgon!
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:50Anna >> Jag är härmed övertygad att du tycker om att gnida in salt i mina sår. * muttrar gamla latinska besvärjelser för hämnd*
Anna >> Jag är härmed övertygad att du tycker om att gnida in salt i mina sår. * muttrar gamla latinska besvärjelser för hämnd*
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:51Godmorgon! Klockan är inte ens åtta och vi har haft fyra bilar i hallen redan. Yey? Rivstart.
Godmorgon! Klockan är inte ens åtta och vi har haft fyra bilar i hallen redan. Yey? Rivstart.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:53Jessie >> Var glad att de är i hallen och inte i sovrummet
Jessie >> Var glad att de är i hallen och inte i sovrummet