Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:56Härligt Elin! 😀
Härligt Elin! 😀
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:58Elin >> Åhhh Bumbibjörnarna ....de är sååå söta när de studsar fram
K(j)enny >> tror det men misstänker att det var för få timmar bara men som sagt det är torsdag idag och snart helg !!! Då kan man ju nästan inte låta bli att le lite extra
Elin >> Åhhh Bumbibjörnarna ....de är sååå söta när de studsar fram
K(j)enny >> tror det men misstänker att det var för få timmar bara men som sagt det är torsdag idag och snart helg !!! Då kan man ju nästan inte låta bli att le lite extra
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 10:01Aha Elin, du har alltså sovit gott.....och jag har sovit dåligt, har jag tagit över det efter dej då kanske?! Låg i natt o funderade på om jag skulle dragit igång datorn för att kolla om du var vaken så man hade haft lite sällskap! 🙂
Aha Elin, du har alltså sovit gott.....och jag har sovit dåligt, har jag tagit över det efter dej då kanske?! Låg i natt o funderade på om jag skulle dragit igång datorn för att kolla om du var vaken så man hade haft lite sällskap! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 11:25Hehe, nej inatt sov jag mycket, mycket bra. Vaknade till en snabb stund vid halv sex men kunde somna om direkt igen så jag hade inte varit något bra nattsällskap. 🙂
Hehe, nej inatt sov jag mycket, mycket bra. Vaknade till en snabb stund vid halv sex men kunde somna om direkt igen så jag hade inte varit något bra nattsällskap. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 06:11God morgon kamrater! Här har man sovit i burstar blandat med en smula vakenhet, mysiga drömmar och snurrande i skallen samt en mycket skön känsla i kroppen. Snart är det dags att stiga upp och bege sig mot yogan. Mmm, lugn och platonisk och zehn-liknande
God morgon kamrater! Här har man sovit i burstar blandat med en smula vakenhet, mysiga drömmar och snurrande i skallen samt en mycket skön känsla i kroppen. Snart är det dags att stiga upp och bege sig mot yogan. Mmm, lugn och platonisk och zehn-liknande
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 06:18God morgon Elin! Du verkar klara dig på lite sömn du 😀
Gud vad skönt med ett Yogapass..
Själv ska jag sänka mig ner i ett Hett bad nu och försöka kvickna till.
God morgon Elin! Du verkar klara dig på lite sömn du 😀
Gud vad skönt med ett Yogapass..
Själv ska jag sänka mig ner i ett Hett bad nu och försöka kvickna till.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 06:29God morgon alla, jag har drömt om is och yvonne 🙂 Men du har väl drömt om Salem som vanligt 🙂
God morgon alla, jag har drömt om is och yvonne 🙂 Men du har väl drömt om Salem som vanligt 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 06:33Goooood morgon Björn 😀
Nu vaknade jag till 😉
Låter som en härlig dröm du haft.
Själv drömde jag om Iskalla kroppsdelar, DET var inte kul (#)
Goooood morgon Björn 😀
Nu vaknade jag till 😉
Låter som en härlig dröm du haft.
Själv drömde jag om Iskalla kroppsdelar, DET var inte kul (#)
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 06:57Klarar och klarar, man har inte mycket val när man vaknar och inte kan somna om. 😀 Fast inatt var det en ganska trevlig form av vakenhet så jag ska inte klaga. Dessutom går jag ju mest runt och skrotar här hemma om dagarna och behöver inte ha min mentala
Klarar och klarar, man har inte mycket val när man vaknar och inte kan somna om. 😀 Fast inatt var det en ganska trevlig form av vakenhet så jag ska inte klaga. Dessutom går jag ju mest runt och skrotar här hemma om dagarna och behöver inte ha min mentala
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 07:01Ja god morgon, god morgon. Lite segt att komma ur startblocken här. Sov bra fram till morgontimmarna när det blev lite småstört av en orolig lillskrutt.
Tgif. Lämning av lillskrut på dagis, sedan ledig helg (t+).
Ok, lite jobb ska väl in däremellan :-
Ja god morgon, god morgon. Lite segt att komma ur startblocken här. Sov bra fram till morgontimmarna när det blev lite småstört av en orolig lillskrutt.
Tgif. Lämning av lillskrut på dagis, sedan ledig helg (t+).
Ok, lite jobb ska väl in däremellan :-