Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:55God morgon allihopa!
Nyss ätit frukost på jobbet och ska snart gå in och jobba lite...
Ha en fin dag (L)
God morgon allihopa!
Nyss ätit frukost på jobbet och ska snart gå in och jobba lite...
Ha en fin dag (L)
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:00Men Micke, du började ju... (#)
*trögfattad idag. ger sig ut och springer istället*
😉
Men Micke, du började ju... (#)
*trögfattad idag. ger sig ut och springer istället*
😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:12Go morron, härligt med sovmorgon idag, sitter nu och käkar frukost och väntar på att kaffet skall rinna igenom. MM i love lediga dagar.
Go morron, härligt med sovmorgon idag, sitter nu och käkar frukost och väntar på att kaffet skall rinna igenom. MM i love lediga dagar.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:18God morgon God morgon.
Redan Torsdag och skönt som bara den ute JU!
God morgon God morgon.
Redan Torsdag och skönt som bara den ute JU!
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:33Morrn morrn, torsdag morgon och snart är ännu en vecka lagd till handlingarna, någon mer än jag som upplever att den här vintern/våren bara rusat förbi?
Morrn morrn, torsdag morgon och snart är ännu en vecka lagd till handlingarna, någon mer än jag som upplever att den här vintern/våren bara rusat förbi?
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:37Godmorgon! 😀 Åh, skönt med torsdag! (H:)
Godmorgon! 😀 Åh, skönt med torsdag! (H:)
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:49Kalle >> Nejdär håller jag med dig ... Bara glad att denna vecka har gått fort. Hoppas att helgen går minst lika fort
K(j)enny >> god morgon ......
Kalle >> Nejdär håller jag med dig ... Bara glad att denna vecka har gått fort. Hoppas att helgen går minst lika fort
K(j)enny >> god morgon ......
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:52God morgon! Här verkar det bli en toppendag, strålande sol och klarblå himmel även idag. Jag har sovit hur gott som helst och drömt bara trevliga drömmar som gjort mig på mycket gott humör (de kan ha involverat en viss mängd bar hud i nack- och ryggregion
God morgon! Här verkar det bli en toppendag, strålande sol och klarblå himmel även idag. Jag har sovit hur gott som helst och drömt bara trevliga drömmar som gjort mig på mycket gott humör (de kan ha involverat en viss mängd bar hud i nack- och ryggregion
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:55Sovit gott, Micke? 😉
Sovit gott, Micke? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 15 April 2010, 08:56Det var gott att höre Elin!
Edit: Jag kan inte stava.
Det var gott att höre Elin!
Edit: Jag kan inte stava.