Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Det gör väl inget? Förra helgen var jag på fest där den enda som jag kände lite var han som hade festen och sist jag pratade med honom var för tio år sedan (och då träffades vi väl kanske totalt 3 gånger på olika fester). Seså, gå dit nu och ha skitskoj,

emelie.. du lär känna folk om inget annat.. o vem vet MR RIGHT kanske är där 😉

1. Nej, det är för tunt. Solnedgången kan dock bli lite extra vacker. För ni vet väl att ju skitigare luften är desto rödare är solnedgången? *förstör all romantik* 😉

Gomorron Emelie!

1. Till största delen består askan av väldigt små partiklar av vulkaniskt glas, till en mindre del av kristallfragment. Storleken på askpartiklarna är definitionsmässigt mindre än 2 mm, men i huvudsak betydligt mindre än så, sannolikt är

mmhm tack anna. Men bilderna som är i tidningarna där sys ju askan, eller de kanske är tagna precis vid vulkanen?
Ja jag tycker det är lite tråkigt men det är ju bara att hoppas på att solnedgångarna sällan är röda:D

ÖÖ MR right, hm *drömmer sig bort* (

Ähm..., är inte anledningen till att du bara pratat med dem på gymmet att du bara - äh... träffat dem på gymmet liksom?

Jag hade gått dit. Är det kass är det väl bara att gå därifrån? Det är sällan man ångrar att man försökte.

Då är inte den du tror är mr right mr right juh.. för då hade han inte haft hus med nån annan än dig emelie!!!! SÅ gå på festen... den riktiga mr right kan vara där.. o så kan det ju varas å att du bara får riktigt jäfla kul!!!!

Förlåt !! Har lite problem i Norge( nej har inte med askan att göra )

Lund:Soligt & 10 grader
Gbg: Lätta stackmoln & 10 grader
Halmstad: lätta molm men mot kvällen sol & 10 grader
Sthlm: Mulet med lätt regn ( 1,3 mm) & 10 grader

Emelie:

1. Frågan är

Hur blir det i Linköping då? Jag behöver veta om jag behöver klä mig i vinterkläder för att klara av min löprunda.

Lancaster: molnigt och ngr plusgrader 😉