Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:32Sabina:-) jag hoppas så att du har rätt
Fredrik mm troligen därför... klok du är 😀Ni är så söta allihopa!
Får väl se hur pigg jag känner mig efter tentan i morgon...
Sabina:-) jag hoppas så att du har rätt
Fredrik mm troligen därför... klok du är 😀
Ni är så söta allihopa!
Får väl se hur pigg jag känner mig efter tentan i morgon...
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:59Malmö, strålande sol och leende människor. 😉 God morgon på er! Hoppas att ni får en underbar dag! (H:)
Malmö, strålande sol och leende människor. 😉 God morgon på er! Hoppas att ni får en underbar dag! (H:)
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:01Uppdatering:
Lund:Soligt & 10 grader
Gbg: Lätta stackmoln & 10 grader
Halmstad: lätta molm men mot kvällen sol & 10 grader
Sthlm: Mulet med lätt regn ( 1,3 mm) & 10 grader
Lnkpg: Lätta moln med chans till molnklart & 10 grader som varmast
Uppdatering:
Lund:Soligt & 10 grader
Gbg: Lätta stackmoln & 10 grader
Halmstad: lätta molm men mot kvällen sol & 10 grader
Sthlm: Mulet med lätt regn ( 1,3 mm) & 10 grader
Lnkpg: Lätta moln med chans till molnklart & 10 grader som varmast
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:02Mats: Skicka hit lite sol är du snäll, jag ska ut och springa och håller på att frysa ihjäl redan inomhus.
Mats: Skicka hit lite sol är du snäll, jag ska ut och springa och håller på att frysa ihjäl redan inomhus.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:12Kan upplysa om att det inte direkt är något lätt regn som kommer ner här utanför i Stockholm. Blääh, det här är nog värsta sortens väder. Regn, snålblåst och kallt. Önskar det fanns kakelugn i min lägenhet för då skulle jag kura upp mig i soffan framför e
Kan upplysa om att det inte direkt är något lätt regn som kommer ner här utanför i Stockholm. Blääh, det här är nog värsta sortens väder. Regn, snålblåst och kallt. Önskar det fanns kakelugn i min lägenhet för då skulle jag kura upp mig i soffan framför e
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:21Om det ändå vore regn som kom ner här ....
SNÖ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
Vill inte ha det vitt igen !!!!
Om det ändå vore regn som kom ner här ....
SNÖ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
Vill inte ha det vitt igen !!!!
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:22Vad du än gör Micke, skicka FAN inte upp skiten hitåt 🙂
Vad du än gör Micke, skicka FAN inte upp skiten hitåt 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:23Eller nedåt hit. Funderar på om man ska avvakta till eftermiddagen med löpningen istället och hoppas på att vädret bättrar sig. Eller om det helt enkelt bara är att bita i det sura äpplet och ge sig ut.
Eller nedåt hit. Funderar på om man ska avvakta till eftermiddagen med löpningen istället och hoppas på att vädret bättrar sig. Eller om det helt enkelt bara är att bita i det sura äpplet och ge sig ut.
Quote from Fredric Lagerström on 16 April 2010, 10:25Väder Micke. Hur ser det ut i em hos Elin?
Väder Micke. Hur ser det ut i em hos Elin?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:25Ingen risk !!!
Skickar det neråt eller mot Gotland !!!
Bort från 08 området ska det och det är med BAST !!!! :@
Ingen risk !!!
Skickar det neråt eller mot Gotland !!!
Bort från 08 området ska det och det är med BAST !!!! :@