Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:42Anna >> Nej va jobbigt !!! Även till Holland ? Men tåget till Paris då ? Med de behöver man ingen färja
Anna >> Nej va jobbigt !!! Även till Holland ? Men tåget till Paris då ? Med de behöver man ingen färja
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:47Allt är fullbokat. Som Fredrik säger, jag är inte direkt ensaom om att vilja komma hem/fram.
BILD:http://www.freigeister-forum.de/smilies/love/fies_3.gif
Iof är min handledare i London och hans fru komme rinte kunna ta sig dit. Kan man dela hotellrum me
Allt är fullbokat. Som Fredrik säger, jag är inte direkt ensaom om att vilja komma hem/fram.
BILD:http://www.freigeister-forum.de/smilies/love/fies_3.gif
Iof är min handledare i London och hans fru komme rinte kunna ta sig dit. Kan man dela hotellrum me
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:56Anna >> Låter i mina öron som ett ypperligt förslag !!!
ps
Det finns rum på färjorna:
Newcastle - Amsterdam
Newhaven to Dieppe
Portsmouth to Le HavreAlla går imorgon
ds
Anna >> Låter i mina öron som ett ypperligt förslag !!!
ps
Det finns rum på färjorna:
Newcastle - Amsterdam
Newhaven to Dieppe
Portsmouth to Le Havre
Alla går imorgon
ds
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 11:01Micke: gud vad söt du är då! (H:)
Jag har ju vänner i Caen... Hmmm.....
Micke: gud vad söt du är då! (H:)
Jag har ju vänner i Caen... Hmmm.....
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 11:07Jag förstår inte......regn, snö.....här skiner solen från klarblå himmel och det är 8 garder varmt! 🙂
Jag förstår inte......regn, snö.....här skiner solen från klarblå himmel och det är 8 garder varmt! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 11:09Jeanette B >> Sånt där med att gnida in salt i såren ,.... Världskrig har börjat för mindre 😉
Jeanette B >> Sånt där med att gnida in salt i såren ,.... Världskrig har börjat för mindre 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 11:16Haha, nu lyser solen här också!! Så här vill jag det ska vara imorgon med, vill inte cykla i regn.
Haha, nu lyser solen här också!! Så här vill jag det ska vara imorgon med, vill inte cykla i regn.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 11:22Hmmm, soligt och fint hela dagen här i Avesta.. och så är jag på väg ner mot Södertälje i eftermiddag?!? (#)
Hmmm, soligt och fint hela dagen här i Avesta.. och så är jag på väg ner mot Södertälje i eftermiddag?!? (#)
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 11:25Jessie >> Precis när du sa det så kom solen fram !!!
Snälla stanna här i en vecka !!!!
Jessie >> Precis när du sa det så kom solen fram !!!
Snälla stanna här i en vecka !!!!
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 15:43snö idag? i Sverige? nejj det tror jag inte på, här är det sol, blåst och 11grader:-)
snö idag? i Sverige? nejj det tror jag inte på, här är det sol, blåst och 11grader:-)