Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:27Aadu >> har just nu ingen aning då jag är för arg för att kolla.....
Molnen säger att det var inte de sista nederbörden idag .... :@
Aadu >> har just nu ingen aning då jag är för arg för att kolla.....
Molnen säger att det var inte de sista nederbörden idag .... :@
Quote from Rasmus Olsson on 16 April 2010, 10:29jag vill inte ha snö mellan Stockholm, Södertälje, Norrköping, Nyköping och Södertörn.
jag vill inte ha snö mellan Stockholm, Södertälje, Norrköping, Nyköping och Södertörn.
Quote from Fredric Lagerström on 16 April 2010, 10:32*plockar temporärt upp Mickes fallna mantel*
Elin: Från ca kl13 uppehåll och uppsprickande moln. Temp går mot 10+.
Kan vara läge att avvakta lp lite alltså!
*plockar temporärt upp Mickes fallna mantel*
Elin: Från ca kl13 uppehåll och uppsprickande moln. Temp går mot 10+.
Kan vara läge att avvakta lp lite alltså!
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:32Bruse >> Stämmer det minsta det de säger på väderrapporterna så ska du nog ta med dig lite varmare kläder imorgon.. Upp till 2 dm snö 🙂 över Svealand
Bruse >> Stämmer det minsta det de säger på väderrapporterna så ska du nog ta med dig lite varmare kläder imorgon.. Upp till 2 dm snö 🙂 över Svealand
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:32Mmm, tror nog det får bli så. Hinner jag kanske ladda lite bättre också.
Mmm, tror nog det får bli så. Hinner jag kanske ladda lite bättre också.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:35hrmpf. kommer inte härifrån ihelgen verkar det som...
http://met.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2873
hrmpf. kommer inte härifrån ihelgen verkar det som...
http://met.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2873
Quote from Fredric Lagerström on 16 April 2010, 10:38*lägger in snus och släpper väder*
*lägger in snus och släpper väder*
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:38Anna >> Men skulel du itne få lift med en buss och några kollegor ?
Anna >> Men skulel du itne få lift med en buss och några kollegor ?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:40färjorna är fullbokade (#)
färjorna är fullbokade (#)
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:42Det var kanske inte en brutal chock om de inte redan hade bokat tidigare. Det är nog ganska mycket folk som ska den vägen nu...
Det var kanske inte en brutal chock om de inte redan hade bokat tidigare. Det är nog ganska mycket folk som ska den vägen nu...