Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 15:50Em >> tro mig ... Det snöade här i förmiddags och utsikterna är fortfarande upp till 2 dm snö imorgon
Em >> tro mig ... Det snöade här i förmiddags och utsikterna är fortfarande upp till 2 dm snö imorgon
Quote from Fredric Lagerström on 16 April 2010, 15:55Jösses. Har ni isbjörnar på gatorna med eller? 😉
Jösses. Har ni isbjörnar på gatorna med eller? 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 15:56Micke-Galet!!!
ngt mer som är galet är att jag anmält mig till tentan men den finns inte med på schemat!!! jag kommer vara så förbannad och arg om jag inte kan skriva den i morgon, ni anar inte hur arg jag kommer vara!!!
Micke-Galet!!!
ngt mer som är galet är att jag anmält mig till tentan men den finns inte med på schemat!!! jag kommer vara så förbannad och arg om jag inte kan skriva den i morgon, ni anar inte hur arg jag kommer vara!!!
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 15:58Em >> Om du inte har tenta så har du ju ingen orsak till att INTE vara med på träffen
Em >> Om du inte har tenta så har du ju ingen orsak till att INTE vara med på träffen
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 15:58Jahapp. Där fick man för att man slet med de jävla vinterdäcken i TVÅ TIMMAR igår och krasade sönder i stort sett hela underredet på bilfan. :@
Jahapp. Där fick man för att man slet med de jävla vinterdäcken i TVÅ TIMMAR igår och krasade sönder i stort sett hela underredet på bilfan. :@
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 16:03ööö men jag har ju anmält mig till tenta. och på anmälningen stod det 17april 2010...
Micke det är LÅNGT till sthlm. men är det ngn som är sugen kan ni ju komma o festa med mig efter min tenta alltså
😀
ööö men jag har ju anmält mig till tenta. och på anmälningen stod det 17april 2010...
Micke det är LÅNGT till sthlm. men är det ngn som är sugen kan ni ju komma o festa med mig efter min tenta alltså
😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 16:07Em >> Men du har ju ingen tenta och det finns gott om plats mot Sthlm på tågen
Em >> Men du har ju ingen tenta och det finns gott om plats mot Sthlm på tågen
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 16:12jo jag hoppas verkligen att jar en tenta i morogn bara att de glömt skriva in det på schemat, har inte jag ngn tenta skall jag åka tåget till Lund och knacka på hos min handledare och göra tenta muntligt! för nu vill jag fan bli av med den efter att ha pl
jo jag hoppas verkligen att jar en tenta i morogn bara att de glömt skriva in det på schemat, har inte jag ngn tenta skall jag åka tåget till Lund och knacka på hos min handledare och göra tenta muntligt! för nu vill jag fan bli av med den efter att ha pl
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 16:13Em >> Nej nu är du vrång ... Kom upp och ta något gott att dricka vet ja med oss andra
Em >> Nej nu är du vrång ... Kom upp och ta något gott att dricka vet ja med oss andra
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 16:17men ni sa ju att jag skulle gå o träffa mr right i morgon, inte var det i sthlm heller...
Micke varför är du så angelägen om att jag skall till sthlm??? *tittar skumt o rynkar pannan*
men ni sa ju att jag skulle gå o träffa mr right i morgon, inte var det i sthlm heller...
Micke varför är du så angelägen om att jag skall till sthlm??? *tittar skumt o rynkar pannan*