Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 19:21Robert: Om man är i Prag och det regnar och åskar befinner man sej någonstans där det går att shoppa, inte hotellrummet:-)
Robert: Om man är i Prag och det regnar och åskar befinner man sej någonstans där det går att shoppa, inte hotellrummet:-)
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 19:49Karin: jag är Prag för att ta det lugnt och inte shoppa så hotellrummet var ett bättre alternativ. 😉
Karin: jag är Prag för att ta det lugnt och inte shoppa så hotellrummet var ett bättre alternativ. 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 20:24Jo Karlsson:
Så du har också varit på Cykelcity Lund och handlat?
Har ett par likadana brallor nämligen. 🙂
Jo Karlsson:
Så du har också varit på Cykelcity Lund och handlat?
Har ett par likadana brallor nämligen. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 21:19Henrik: Yes, det har jag 🙂
Henrik: Yes, det har jag 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 21:21Härlig bild Jo!
Skulle platsa som reklam för välmående, bland annat. 🙂
Härlig bild Jo!
Skulle platsa som reklam för välmående, bland annat. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 21:23Tobbe: välmående... haha... låter lite ... övergött eller nåt. (H) men jag tar det som en komplimang ändå:-) Tack!
Tobbe: välmående... haha... låter lite ... övergött eller nåt. (H) men jag tar det som en komplimang ändå:-) Tack!
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 21:27Haha! Jo, det var absolut inte så jag menade! Formulerar om det till att du skulle passa bra i en reklam för livskvalité, och snygga cykeltjejer. 😉
Haha! Jo, det var absolut inte så jag menade! Formulerar om det till att du skulle passa bra i en reklam för livskvalité, och snygga cykeltjejer. 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 21:28Han menade kanske mer åt feelgood hållet 🙂
Han menade kanske mer åt feelgood hållet 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 21:29Tobbe: Det är lugnt, förstod nästan att du menade det på ett bra sätt faktiskt:-) ska föra vidare komplimangen till den duktiga fotografen.
Tobbe: Det är lugnt, förstod nästan att du menade det på ett bra sätt faktiskt:-) ska föra vidare komplimangen till den duktiga fotografen.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 21:35Gör det Jo!
Nästan så bilden gör att man blir sugen att cykla med tjejer... 🙂
Gör det Jo!
Nästan så bilden gör att man blir sugen att cykla med tjejer... 🙂