Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 21:37Jasså? Vilka brukar du cykla med då? Vi är ett helt gäng tjejer i min klubb nu faktiskt:-)
Jasså? Vilka brukar du cykla med då? Vi är ett helt gäng tjejer i min klubb nu faktiskt:-)
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 21:45*ler* Cyklar mest med ett gäng galna polare som alla är föredetta landslagsmän i friidrott. Jobbiga träningar med andra ord...
*ler* Cyklar mest med ett gäng galna polare som alla är föredetta landslagsmän i friidrott. Jobbiga träningar med andra ord...
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 22:15Jo:
Du som håller till i Lund. Kan tipsa dig om Slottsrundan som äger rum den 15 maj. Det ska vara en trevlig tillställning enligt vad jag hört. Tänkte själv cykla den tillsammans med några vänner nästa helg.http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?Th
Jo:
Du som håller till i Lund. Kan tipsa dig om Slottsrundan som äger rum den 15 maj. Det ska vara en trevlig tillställning enligt vad jag hört. Tänkte själv cykla den tillsammans med några vänner nästa helg.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 23:11Ja, jag håller med där Jo, helt galet bra bild på dig 🙂
Ja, jag håller med där Jo, helt galet bra bild på dig 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 05:51God morgon, får nu frukten av att gå och sova vid 22 på kvällen, man vaknar alldeles
för tidigt ensam på ett hotellrum i Prag 🙂 att man sen har en massa roliga meddelanden att läsa här oxå gör ju att man piggnar till..
Jo: sällar mig till skaran som gi
God morgon, får nu frukten av att gå och sova vid 22 på kvällen, man vaknar alldeles
för tidigt ensam på ett hotellrum i Prag 🙂 att man sen har en massa roliga meddelanden att läsa här oxå gör ju att man piggnar till..
Jo: sällar mig till skaran som gi
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 06:32Godmorgon!!! Trött och seg idag, inte ens kaffe hjälper!!
Nu tar jag i alla fall mina inlines och sticker till jobbet.
Ha en bra dag.
Godmorgon!!! Trött och seg idag, inte ens kaffe hjälper!!
Nu tar jag i alla fall mina inlines och sticker till jobbet.
Ha en bra dag.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 06:34God morgon.
Mer Java please..
Robert glöm nu inte 😉
God morgon.
Mer Java please..
Robert glöm nu inte 😉
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2010, 06:39God morgon, kaffe vare!
God morgon, kaffe vare!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 06:55God morgon på er. Underbart väder än så länge, helgen stundar med trevliga aktiviteter. (t+)
*ställer fram en kanna kaffe till alla*
God morgon på er. Underbart väder än så länge, helgen stundar med trevliga aktiviteter. (t+)
*ställer fram en kanna kaffe till alla*
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:00tack Lucas den behövs idag.
tack Lucas den behövs idag.