Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:49nej det är ju det värsta kan tidigast hälsa på henne på torsdag
nej det är ju det värsta kan tidigast hälsa på henne på torsdag
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:50Yvonne: ska jobba på det idag 🙂
Em: låter inget roligt alls hoppas din farmor repar sig, men en promenad låter ju alltid trevligt 😀
Yvonne: ska jobba på det idag 🙂
Em: låter inget roligt alls hoppas din farmor repar sig, men en promenad låter ju alltid trevligt 😀
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:52Em: 🙁
Em: 🙁
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:57well well får se hur det blir med henne, hon är trotts allt 91år. Men det värsta är nog att hon och min farfar har under sina 90/91 åriga liv betalat skatt och nu hade hon fått ligga i korridoren i natt hade tagt 6h innan läkaren kom, ska det vara så?
J
well well får se hur det blir med henne, hon är trotts allt 91år. Men det värsta är nog att hon och min farfar har under sina 90/91 åriga liv betalat skatt och nu hade hon fått ligga i korridoren i natt hade tagt 6h innan läkaren kom, ska det vara så?
J
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:58Tråkigt med din farmor Emelie. 🙁 Kram.
God blåsig morgon alla. Jobbar hemifrån idag = gott morgonkaffe. Inte för att jag blir piggare för det. Osedvanligt seg idag. Men jag kommer väl igång till kvällen. 🙂 Friday!
En riktigt bra dag till alla! (L)
Tråkigt med din farmor Emelie. 🙁 Kram.
God blåsig morgon alla. Jobbar hemifrån idag = gott morgonkaffe. Inte för att jag blir piggare för det. Osedvanligt seg idag. Men jag kommer väl igång till kvällen. 🙂 Friday!
En riktigt bra dag till alla! (L)
Quote from Fredric Lagerström on 7 May 2010, 08:00God morgon!
Micke, vänd vindarna idag!
God morgon!
Micke, vänd vindarna idag!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 08:01Em: vården är aldrig så dålig som när man själv behöver utnyttja den, givetvis ska det inte vara så men antagligen så blev hon klassad som att det inte var mer akut än att andra hamnade före, hoppas som sagt att hon repar sig och snart får åka hem igen *k
Em: vården är aldrig så dålig som när man själv behöver utnyttja den, givetvis ska det inte vara så men antagligen så blev hon klassad som att det inte var mer akut än att andra hamnade före, hoppas som sagt att hon repar sig och snart får åka hem igen *k
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 08:25Gomorron! Äntligen fredag, solen skiner men det blåser rejält idag.
Alla har fått kaffe ser jag, då fixar jag mej lite te! 🙂
Gomorron! Äntligen fredag, solen skiner men det blåser rejält idag.
Alla har fått kaffe ser jag, då fixar jag mej lite te! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 08:26Morrn Jeanette.
Hmm var är Micke magicweather?
Morrn Jeanette.
Hmm var är Micke magicweather?
Quote from Fredric Lagerström on 7 May 2010, 08:28Har han gått i moln? 😉 😉
Har han gått i moln? 😉 😉