Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:05God morgon. Inget jobbande idag. Har tydligen lite för mycker övertid så jag fick ledigt idag.
Tack, Lucas, kaffe, va gott.
God morgon. Inget jobbande idag. Har tydligen lite för mycker övertid så jag fick ledigt idag.
Tack, Lucas, kaffe, va gott.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:05gjorde en alldeles egen med:-)
Yvonne: Kom du med en utmaning till mig igår?
gjorde en alldeles egen med:-)
Yvonne: Kom du med en utmaning till mig igår?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:07Men LUCAS Jaaaaaaaaa!!!!!! Gå genast o läs.
Men LUCAS Jaaaaaaaaa!!!!!! Gå genast o läs.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:09i´m on my way
i´m on my way
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:16opps glömde denna idag. http://open.spotify.com/track/1sME2jR8BFAp3QlBaswcsS
Yvonne: Tror nästan jag vågar säga check check och åter check på din utmaning 😉
Dansgolvet tillbringar jag 70% av tiden ute på, på kafe sitter jag dock aldrig själv, men
opps glömde denna idag. http://open.spotify.com/track/1sME2jR8BFAp3QlBaswcsS
Yvonne: Tror nästan jag vågar säga check check och åter check på din utmaning 😉
Dansgolvet tillbringar jag 70% av tiden ute på, på kafe sitter jag dock aldrig själv, men
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:24Lucas- så du sökte någon speciell utmaning?
VAR TYDLIG 😀
Lucas- så du sökte någon speciell utmaning?
VAR TYDLIG 😀
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:27Aha, var det de man skulle vara? 🙂
Ok, kanske skulle dra ner på ölen ibland men annars så är det väl gjort det mesta.
Give it a new try 😉
Aha, var det de man skulle vara? 🙂
Ok, kanske skulle dra ner på ölen ibland men annars så är det väl gjort det mesta.
Give it a new try 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:30Lucas- ska fundera på saken ;)Under tiden kan du sända mig ett pm så jag vet vad jag har att klura ut utmaningen på (#)
Nä nu är det dags att ta tag i dagen på riktigt 😀
Allt gott.
Lucas- ska fundera på saken ;)Under tiden kan du sända mig ett pm så jag vet vad jag har att klura ut utmaningen på (#)
Nä nu är det dags att ta tag i dagen på riktigt 😀
Allt gott.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:45gd morgon, typiskt när jag är ledig då ringer pappa och väcker mig, inget roligt hade han att säga heller, min farmor ligger på sjukhuset.
Nu tväntar jag på att klockan skall bli åtta så mystiska ävder Micke vaknar. Ska jag ta en morgon promenad???
gd morgon, typiskt när jag är ledig då ringer pappa och väcker mig, inget roligt hade han att säga heller, min farmor ligger på sjukhuset.
Nu tväntar jag på att klockan skall bli åtta så mystiska ävder Micke vaknar. Ska jag ta en morgon promenad???
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 07:47Tråkigt att höra, Em. 🙁 Ska du besöka henne idag?
Tråkigt att höra, Em. 🙁 Ska du besöka henne idag?