Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 00:56Jag diggar också kepsen!(t+)
Jag diggar också kepsen!(t+)
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 06:30Godmorgon!
Önskar er alla en lika bra dag som min kommer bli. 😀
Godmorgon!
Önskar er alla en lika bra dag som min kommer bli. 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:10Morron !!!
Gud va tomt det var här idag då ? Vart är alla...?
Nåja här kommer dagens rapport
Eskilstuna >> Regn, 18 grader
Göteborg >>molnigt 21 grader
Geneve >>molnigt, regn under eftermiddagen 15 graderHalmstad >> molnigt, regn vid lunch 21 grader
Morron !!!
Gud va tomt det var här idag då ? Vart är alla...?
Nåja här kommer dagens rapport
Eskilstuna >> Regn, 18 grader
Göteborg >>molnigt 21 grader
Geneve >>molnigt, regn under eftermiddagen 15 grader
Halmstad >> molnigt, regn vid lunch 21 grader
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:19God morgon.
Micke: Jag har iaf strålande sol där jag är 😉
*räcker över en blaja rävgift ifrån jobbet*
Sitter och bråka med min outlook, varför vill det inte funka?
God morgon.
Micke: Jag har iaf strålande sol där jag är 😉
*räcker över en blaja rävgift ifrån jobbet*
Sitter och bråka med min outlook, varför vill det inte funka?
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:30Gomorron! (H:)
Klarblå himmel, 17,9 grader redan och jag såg inte ut som ett penntroll när jag vaknade. Det här kan bli en riktigt bra dag.
Jag skulle oxå vilja ha kaffe, men jag har slut på mjölk så jag hoppar det.
Idag ska jag försöka få lagat punkan
Gomorron! (H:)
Klarblå himmel, 17,9 grader redan och jag såg inte ut som ett penntroll när jag vaknade. Det här kan bli en riktigt bra dag.
Jag skulle oxå vilja ha kaffe, men jag har slut på mjölk så jag hoppar det.
Idag ska jag försöka få lagat punkan
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:30Gomorron här är jag iaf! * vinkar glatt*
Här försöker solen titta fram så Lucas, du får ta och skicka hit några strålar som hjälp på traven.
Var inte inne här igår efter serverbytet, är det bättre fart nu?
Gomorron här är jag iaf! * vinkar glatt*
Här försöker solen titta fram så Lucas, du får ta och skicka hit några strålar som hjälp på traven.
Var inte inne här igår efter serverbytet, är det bättre fart nu?
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:34Nina: 🙂 inte se ut som ett pentroll, den var bra 😉 Vart skall du laga cykeln? Bodde du i gbg?
Jeanette: Helst vill jag ju behålla all sol här hos mig, men jag kan göra ett försök 😉
Nina: 🙂 inte se ut som ett pentroll, den var bra 😉 Vart skall du laga cykeln? Bodde du i gbg?
Jeanette: Helst vill jag ju behålla all sol här hos mig, men jag kan göra ett försök 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:35Lucas >>> Som vanligt räddar du mina mornar ...
Nina >> Om inte annat är det ett bra sätt att flirta med killarna i butiken och spela oförstående ... Finns mjölk här ifall du vill ha i kaffet
Jeanette >> Din lilla smygare ... Vart har du hållit hus ?
Lucas >>> Som vanligt räddar du mina mornar ...
Nina >> Om inte annat är det ett bra sätt att flirta med killarna i butiken och spela oförstående ... Finns mjölk här ifall du vill ha i kaffet
Jeanette >> Din lilla smygare ... Vart har du hållit hus ?
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:40Micke: Smygare moi??!! Loggade ju in precis ju! 🙂
Lucas: din ovilja att dela med dej av solen resulterade i regn här hos mej nu! (#)
Micke: Smygare moi??!! Loggade ju in precis ju! 🙂
Lucas: din ovilja att dela med dej av solen resulterade i regn här hos mej nu! (#)
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2010, 07:40Ärg, vaknar med blixtrande huvudvärk, drack nog för lite vatten igår. Eller nåt. Så illa att jag inte ens vågar cykla till jobbet...
Ärg, vaknar med blixtrande huvudvärk, drack nog för lite vatten igår. Eller nåt. Så illa att jag inte ens vågar cykla till jobbet...