Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:25Robert >> Så lite så
Jeanette >> Beror ju helt på vem man jämför sig med ... Dig så JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!
Robert >> Så lite så
Jeanette >> Beror ju helt på vem man jämför sig med ... Dig så JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:30Jeanette: Jag vet att nina vill ha regn iaf 😀
Jeanette: Jag vet att nina vill ha regn iaf 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:32Jahapp, den goda morgonen var inte så god after all. Inte i cykelväg i alla fall.
6-åringens cykel skramlar och väsnas. Döirriterande. Måste ju tillbaka till butiken med den så dom får fixa den. Känns sådär kul för jag upplevde inte att jag fick nån vida
Jahapp, den goda morgonen var inte så god after all. Inte i cykelväg i alla fall.
6-åringens cykel skramlar och väsnas. Döirriterande. Måste ju tillbaka till butiken med den så dom får fixa den. Känns sådär kul för jag upplevde inte att jag fick nån vida
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:34Va? Regn? Jag? Va? Hur gick det här till nurå helt plötsligt? (#)
Va? Regn? Jag? Va? Hur gick det här till nurå helt plötsligt? (#)
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:34Jag paxar den solen!!! Skicka upp den hit.
Jag paxar den solen!!! Skicka upp den hit.
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2010, 08:37Nina, du behöver The Bicycle Repairman!
http://www.youtube.com/watch?v=U01xasUtlvw&playnext_from=TL&videos=16XJWXvGTGM
Nina, du behöver The Bicycle Repairman!
http://www.youtube.com/watch?v=U01xasUtlvw&playnext_from=TL&videos=16XJWXvGTGM
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:44Morrn alla..
Äntligen Onsdag 😀
Morrn alla..
Äntligen Onsdag 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:45Jaja Micke gnugga bara in att du är yngre än mej, men jag bjuder på det, livet är så gôtt! 🙂
Nina: Lucas vill inte dela med sej av solen och försöker skylla sin egotrip på nån annan!
Jaja Micke gnugga bara in att du är yngre än mej, men jag bjuder på det, livet är så gôtt! 🙂
Nina: Lucas vill inte dela med sej av solen och försöker skylla sin egotrip på nån annan!
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:45Nina >> Oooh ja !! Med tanke på att jag bor nästgårds så ja (H)
Nina >> Oooh ja !! Med tanke på att jag bor nästgårds så ja (H)
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:45Hahahahaha!!! Underbar superhjälte, han Bicycle Repairman! (L) Fantastiskt!!
Hahahahaha!!! Underbar superhjälte, han Bicycle Repairman! (L) Fantastiskt!!