Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon säger jag först nu. Men jag har varit uppe sen tidigt och avklarat dagens jobb. Lycka är att de äntligen har öppnat påfarten genom Lill-Jansskogen för Lidingöbilister så jag slapp krypa fram från mitt håll. Effektiv var jag på jobbet dessutom,

Äsch Jeanette. Han vill så gärna vara lammkött den där Micke att han till och med har hävdat en gång att han är det jämfört med mig med? Fast det bara skiljer några månader bara mellan oss... BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/rolleyes.g

Micke: Kan du presentera vädret i Säter så jag lär mig hur jag skall klä mig 🙂

Godmorgon!
Landat på jobbet och hoppas redan att den här arbetsdan bara ska SUSA förbi, för sen ska jag iväg på utflykt resten av dan. 😀

Godmorgon!

Gårdagens irritation över grannens pipande brandvarnare kunde knappt varit mindre problem. Sussade gott hela natten och vaknade pigg, glad, utvilad och med solsken utanför fönstret.

(nu på med korta kjolen och ta bilen till besiktningen) 😉

Smart drag där Anna! (t+)
Själv brukar jag iofs skicka min bilmekaniker att besikta bilen (han har stående tider där dagligen och är alltså väldigt hej och tjenis med besiktningspersonalen... (H) ), men annars är ju helt klart korta kjolen rätt väg att gå

God morgon.

Kaffet är serverat.

Dagen har börjat bra idag. Funderar dock på varför gymmet är folktomt kl 05 på morgonen 🙂

17:07! Nytt rekord till jobbet! Första gången under 18 minuter. Men så slapp jag cykelkorgsmaffian. Och hade tur med grönljusen.

Blir 28 i _snitt_, på Götgatan, helt otroligt!

Goder Morgon på Eder alla !!

Här kommer dagens rapport med några få tillägg

Kyoto: Molnigt 23 grader
Eskilstuna: molnigt, chans rill regn från lunch 22 grader
Göteborg: Regn, 20 grader
Geneve: sol molnigt från lunch 18 grader
Halmstad: regn 20 grader
H

Jag har varken bil eller kort kjol. Vad ska jag göra?