Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:35Nina >> Varför vill du mota bort dem ? Vill du inte ha fetsnöre hem ?
Nina >> Varför vill du mota bort dem ? Vill du inte ha fetsnöre hem ?
Quote from Fredric Lagerström on 20 May 2010, 07:35God morgon!
Fantastisk cykelmorgon!!
Micke, var hittar du det här regnet i Gbg?
God morgon!
Fantastisk cykelmorgon!!
Micke, var hittar du det här regnet i Gbg?
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:36Micke: Frölunda är Västra, men ingår i storgöteborg 🙂
Om dina kollegor vet hur du blir så får du snart ditt kaffe skall du se, nu e jag inne på min andra kopp på jobbet.
Micke: Frölunda är Västra, men ingår i storgöteborg 🙂
Om dina kollegor vet hur du blir så får du snart ditt kaffe skall du se, nu e jag inne på min andra kopp på jobbet.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:36morron Aadu.
morron Aadu.
Quote from Fredric Lagerström on 20 May 2010, 07:37morron Lucas.
morron Lucas.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:39Jag möter ej dig längre tyvärr, åker bussen nu 🙁
Jag möter ej dig längre tyvärr, åker bussen nu 🙁
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:44Lucas >> Var du tvungen att säga att du har fått din andra ... ???
Jag som stod hemma i valet och kvalet om jag skulle ta en kopp eller ej ... Vart nej för jag bor ju så nära ....
Lucas >> Var du tvungen att säga att du har fått din andra ... ???
Jag som stod hemma i valet och kvalet om jag skulle ta en kopp eller ej ... Vart nej för jag bor ju så nära ....
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:49Hehehe
Hehehe
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:52Hett tips till Micke. Smyg HEM och ta en kopp kaffe eftersom det är så nära! (eller skyll på att du nog glömde kranen/spisen/nåt annat olämpligt PÅ i morse och gå hem lite mer officiellt)
Jag tror jag kan sätta pengar på att dina jobbkollegor, era kunder
Hett tips till Micke. Smyg HEM och ta en kopp kaffe eftersom det är så nära! (eller skyll på att du nog glömde kranen/spisen/nåt annat olämpligt PÅ i morse och gå hem lite mer officiellt)
Jag tror jag kan sätta pengar på att dina jobbkollegor, era kunder
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:52Mohhahahahahahaha
Hur underbar chef har man inte ... Han kommer inte tidigare än vad han brukar med en STOR Latte från 7-Eleven. "Här får du eftersom maskinen är trasig igen och vi vill inte att du dödar någon här idag " (H:)(L)L(L)(H:)
Hmm undra om ja
Mohhahahahahahaha
Hur underbar chef har man inte ... Han kommer inte tidigare än vad han brukar med en STOR Latte från 7-Eleven. "Här får du eftersom maskinen är trasig igen och vi vill inte att du dödar någon här idag " (H:)(L)L(L)(H:)
Hmm undra om ja