Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:54Hmm... vann jag pengar nu när Mickes chef till och med insåg allvaret INNAN han varit utan kaffe i ett par timmar? *skrattar gott*
Hmm... vann jag pengar nu när Mickes chef till och med insåg allvaret INNAN han varit utan kaffe i ett par timmar? *skrattar gott*
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:06Hahaha Svinbra Micke 😀 Grym chef. Man måste skaffa sig "rykte" på jobbet 🙂
Hahaha Svinbra Micke 😀 Grym chef. Man måste skaffa sig "rykte" på jobbet 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:12Lucas >> Du har inte en aning hur gott de kaffet är i förhållade till det vi har i maskinen här. För på Shell macken så är personalen inbitna kaffedrickare och är otroligt måna om att ha bara det goaste kaffet. Så det är inte det vanliga goda 7-Eleven kaf
Lucas >> Du har inte en aning hur gott de kaffet är i förhållade till det vi har i maskinen här. För på Shell macken så är personalen inbitna kaffedrickare och är otroligt måna om att ha bara det goaste kaffet. Så det är inte det vanliga goda 7-Eleven kaf
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2010, 08:12Men fan! Skulle göra en uppgradering av en skrivare som tar en minut. Det har nu tagit en timme och uppdateringsservern dog på kuppen. Det här blir en bra dag.
Men fan! Skulle göra en uppgradering av en skrivare som tar en minut. Det har nu tagit en timme och uppdateringsservern dog på kuppen. Det här blir en bra dag.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:22Bruse >> hahahahaa Det ser ut som att du har en minst lika bra dag som mig ....
Bruse >> hahahahaa Det ser ut som att du har en minst lika bra dag som mig ....
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:22Micke: (t+)
Bruse: Det låter som om det kan bli en kanondag 🙂
Micke: (t+)
Bruse: Det låter som om det kan bli en kanondag 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2010, 08:24Kanoners liksom.
Kanoners liksom.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:28Morning folks,
Tittar in och säger god morgon och skakar på huvudet åt alla miljarders olästa inlägg... Så går det när man är borta från cybervärlden en vecka, utrikes och utan dator.
Varmt idag med. 🙂 Göteborgsvarvet på lördag. Känner mig inte alls
Morning folks,
Tittar in och säger god morgon och skakar på huvudet åt alla miljarders olästa inlägg... Så går det när man är borta från cybervärlden en vecka, utrikes och utan dator.
Varmt idag med. 🙂 Göteborgsvarvet på lördag. Känner mig inte alls
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:29Heejj Emelie:-)
På lördag verkar det som att det skall bli 20 grader och sol, så ni kommer att ha det varmt 🙂
Heejj Emelie:-)
På lördag verkar det som att det skall bli 20 grader och sol, så ni kommer att ha det varmt 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:29God morgon!
Micke: (t+) till kaffe från chefen.
Nina: Fick du iväg ungarna till skolan?
Känner på mig att detta kommer att bli en bra dag 🙂
God morgon!
Micke: (t+) till kaffe från chefen.
Nina: Fick du iväg ungarna till skolan?
Känner på mig att detta kommer att bli en bra dag 🙂