Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:22Micke: Jag hjälper gärna till. Men först får du omvärdera din väderkälla. GBG=sol.
Bruse: Du får ta på dig ett par cykelbyxor och spegla dig själv när du lagar en punka eller nåt 🙂
Micke: Jag hjälper gärna till. Men först får du omvärdera din väderkälla. GBG=sol.
Bruse: Du får ta på dig ett par cykelbyxor och spegla dig själv när du lagar en punka eller nåt 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:23Gomorron! 😀
Jag har 22 grader plus och solen har redan tittat fram. Vad var det för regn du mumlade om, Micke? Här ska inte regnas, för då måste jag ju leta upp dotterns gympapåse. (#)
Hmmm, 6-pringens cykel går knappt att cykla på för det är nåt fel p
Gomorron! 😀
Jag har 22 grader plus och solen har redan tittat fram. Vad var det för regn du mumlade om, Micke? Här ska inte regnas, för då måste jag ju leta upp dotterns gympapåse. (#)
Hmmm, 6-pringens cykel går knappt att cykla på för det är nåt fel p
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:24Nina: Släng upp ungen på axeln sen så småjoggar du 😉 Efter det så kan du gå hem och mysa.
Nina: Släng upp ungen på axeln sen så småjoggar du 😉 Efter det så kan du gå hem och mysa.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:27Lucas >> Gbg ? *dubbelkollar .....* hmm Säger fortfaranade regn 17 grader 2m/s 0,2 mm på de ställen jag har ...
Nina >> vart
Inte en bra morgon ... Inget kaffe = Micke kommer att bli svår att ha med att göra om 2 timmar plus redan två fel på rapporte
Lucas >> Gbg ? *dubbelkollar .....* hmm Säger fortfaranade regn 17 grader 2m/s 0,2 mm på de ställen jag har ...
Nina >> vart
Inte en bra morgon ... Inget kaffe = Micke kommer att bli svår att ha med att göra om 2 timmar plus redan två fel på rapporte
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:28Lucas
Vilken bra idé! 😉 Att jag inte tänkt epå det själv!
Mysa? Med bredbandsinstallatörerna då eller? Hmm... Hoppas han jag pratade med igår har en snygg kollega isf. (H:)
Lucas
Vilken bra idé! 😉 Att jag inte tänkt epå det själv!
Mysa? Med bredbandsinstallatörerna då eller? Hmm... Hoppas han jag pratade med igår har en snygg kollega isf. (H:)
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:30Micke, Frölunda har sol, dock ingen klarblå himmel. 20,8 grader nu enligt mitt sovrum. För en timma sen var det 22. Hmm... det kanske är på väg utför trots allt. 🙁
Micke, Frölunda har sol, dock ingen klarblå himmel. 20,8 grader nu enligt mitt sovrum. För en timma sen var det 22. Hmm... det kanske är på väg utför trots allt. 🙁
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:30Micke: Kollad runte lite nu, och visst säger det regn.Hrm det stämmer iaf inte än 🙂
Stackars Micke som inte får nåt kaffe, finns det inget kafe eller nåt du kan springa förbi lite snabbt?
Micke: Kollad runte lite nu, och visst säger det regn.Hrm det stämmer iaf inte än 🙂
Stackars Micke som inte får nåt kaffe, finns det inget kafe eller nåt du kan springa förbi lite snabbt?
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:31Micke, om du kommer hit ska du få kaffe. (Så kan du samtidigt mota bort dom dumma bredbandsinstallatörerna i dörren. Jag är nog ite tillräckligt stark) 😉
Micke, om du kommer hit ska du få kaffe. (Så kan du samtidigt mota bort dom dumma bredbandsinstallatörerna i dörren. Jag är nog ite tillräckligt stark) 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:32Nina: Var den första så illa då? Ta din rejser till stenungsund annars så kan jag bjuda på en kopp 🙂 skulle nog kunna smita en stund ifrån jobbet.
Var i Vf bor du? Har bott i Grimmered.
Nina: Var den första så illa då? Ta din rejser till stenungsund annars så kan jag bjuda på en kopp 🙂 skulle nog kunna smita en stund ifrån jobbet.
Var i Vf bor du? Har bott i Grimmered.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:34Nina >> Är det bara Frölunda itne västra , östra , norra eller nåt ? För om jag vet så kommer det upp på listan
Lucas >> jo men telefonen har inte täckning ända dit ... och den måste passas hela tiden. Som tur är så¨vet mina kollegor hur jag blir om jag
Nina >> Är det bara Frölunda itne västra , östra , norra eller nåt ? För om jag vet så kommer det upp på listan
Lucas >> jo men telefonen har inte täckning ända dit ... och den måste passas hela tiden. Som tur är så¨vet mina kollegor hur jag blir om jag