Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2010, 08:46Nina: Han? Det är ju jag!
Nina: Han? Det är ju jag!
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:46Vad är detta ???
Till och med Yvonne kommer in sent idag ... ? Är det något jag har missat ???Yvonne >> God morgon sjusovare !
Vad är detta ???
Till och med Yvonne kommer in sent idag ... ? Är det något jag har missat ???
Yvonne >> God morgon sjusovare !
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:50Nina och Jeantte: Det var Lisa jag menade 😀
Nina och Jeantte: Det var Lisa jag menade 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:51God morgon Micke!
Tog mig en promenad runt sjön för att komma till jobbet denna vackra morgon..
Vidunderligt stilla.
Men nu är det dags att sätta fart på arbetsdagen.
God morgon Micke!
Tog mig en promenad runt sjön för att komma till jobbet denna vackra morgon..
Vidunderligt stilla.
Men nu är det dags att sätta fart på arbetsdagen.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:53Men Bruse, jag trodde ju du var Stålmannen!! 😉
Men Bruse, jag trodde ju du var Stålmannen!! 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:55Yvonne >> Vilken vackra morgon ??? Här hänger regnet lågt, kommer att bli ordentligt regn väder om man ska lita på molnen ....
Yvonne >> Vilken vackra morgon ??? Här hänger regnet lågt, kommer att bli ordentligt regn väder om man ska lita på molnen ....
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:57Men Micke, du bor i fel stad ju!!
Men Micke, du bor i fel stad ju!!
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 09:04Yvonne >> Tokar hör hemma i Tokstan (H) eller så är det bara att jag bor på fel ställe även om det är mindre än 3 mil mellan oss...
Yvonne >> Tokar hör hemma i Tokstan (H) eller så är det bara att jag bor på fel ställe även om det är mindre än 3 mil mellan oss...
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 11:22Morrn gott folk, lite seg i kroppen efter skogspasset på cykeln, men OH vad roligt det är.
Hur kan det vara så roligt att cykla, på en stel cykel med en växel i terräng som är jobbig att t o m gå i?
Morrn gott folk, lite seg i kroppen efter skogspasset på cykeln, men OH vad roligt det är.
Hur kan det vara så roligt att cykla, på en stel cykel med en växel i terräng som är jobbig att t o m gå i?
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 12:48LInda >> Det tog slut här vid 9 så det vart inget över till dig (H)
LInda >> Det tog slut här vid 9 så det vart inget över till dig (H)